Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje naukowe
(35)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
nieokreślona
(11)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Zbiory specjalne
(1)
Czytelnia
(56)
Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kozielski Robert (1968- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Badora Aleksandra
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Batóg Barbara
(1)
Batóg Jacek
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloch Michał
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brouwer Philippe de
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burduk Anna
(1)
Chimiak Adrian
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Czerwińska Teresa (ekonomia)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gaweł Genowefa
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gutowska Iwona
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jacyna Marianna
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kiersnowska Agnieszka
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Konior Agnieszka
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozub Monika
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Krzystek Grzegorz
(1)
Król Lech C
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kusleika Dick
(1)
Kwiatkiewicz Piotr
(1)
Laskowski Marek (logistyka)
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Milewska Mariola
(1)
Misztal Anna
(1)
Mizerska Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Nowak Eugeniusz (1933- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osiej Michał
(1)
Paliś Beata
(1)
Pawłowski Maciej (ekonomia)
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Postuła Marta
(1)
Provost Foster
(1)
Przytuła Sylwia (ekonomia)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rysz Stanisław J
(1)
Różycki Marek (ekonomia)
(1)
Sala Józef
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skoczylas Wanda (1950- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnawska Martyna (marketing)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walancik Marek
(1)
Waśniewski Piotr
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Studenci
(3)
Poziom zaawansowany
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Architekci
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Ekonomiści
(1)
Inżynierowie
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Organizacja
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Analiza danych
(2)
Badania naukowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Coaching
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Magazyn
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza wielokryterialna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Arbitraż gospodarczy
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo żywności
(1)
Business Intelligence
(1)
Content marketing
(1)
Dane
(1)
Darowizna
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Due diligence
(1)
Dystopia
(1)
Działalność charytatywna
(1)
E-biznes
(1)
Ekstrakty roślinne
(1)
Excel
(1)
Faktoring
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Farmakoterapia
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundacja
(1)
Fundraising
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Influencer marketing
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internacjonalizacja sportu
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język polski
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Klient wewnętrzny
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Monografia
(10)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Informator
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Projekt naukowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1097)
Edukacja i pedagogika
(337)
Biologia
(302)
Medycyna i zdrowie
(264)
Socjologia i społeczeństwo
(238)
Zarządzanie i marketing
(57)
Podróże i turystyka
(209)
Kultura i sztuka
(191)
Psychologia
(189)
Hobby i czas wolny
(170)
Religia i duchowość
(170)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(148)
Literaturoznawstwo
(137)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(128)
Geografia i nauki o Ziemi
(122)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(109)
Etnologia i antropologia kulturowa
(107)
Inżynieria i technika
(99)
Językoznawstwo
(91)
Kultura fizyczna i sport
(81)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(80)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(68)
Architektura i budownictwo
(62)
Fizyka i astronomia
(62)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Ochrona środowiska
(58)
Archeologia
(53)
Rozwój osobisty
(48)
Kulinaria
(43)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Nauka i badania
(37)
Chemia
(35)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Styl życia, moda i uroda
(24)
Transport i logistyka
(23)
Matematyka
(22)
Filozofia i etyka
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Dom i ogród
(12)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Praca
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Produkty nowej generacji : wybrane zagadnienia / pod redakcją Aleksandry Badory, Leszka Woźniaka. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 235, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
W prezentowanej pracy omówiono zagadnienia związane z nowymi technologiami stosowanymi w różnych grupach produktów: kosmetykach, napojach energetyzujących, używkach, suplementach diety oraz, przede wszystkim, żywności. Pokazano, jak na przestrzeni wieków zmieniła się rola kosmetyków w codziennym życiu ludzi oraz jaki wpływ wywierają one obecnie, jakie są korzystne, jak i negatywne skutki dla zdrowia, wynikające ze stosowania kosmetyków powstałych przy wykorzystaniu nanotechnologii oraz tych wykonanych metodami tradycyjnymi z użyciem naturalnych komponentów. Przedstawiono wpływ stosowania suplementów diety na zdrowie człowieka. Podkreślono szczególnie, że suplementy diety mogą w znaczący sposób pomóc w chorobach cywilizacyjnych XXI wieku. Wiele uwagi poświęcono zagadnieniu żywności i jej bezpieczeństwa. Żywność jest uznawana za bezpieczną tylko wtedy, gdy w następstwie odpowiedniego jej przygotowania i skonsumowania, zgodnie z przeznaczeniem, nie wystąpią żadne negatywne skutki dla zdrowia ludzkiego. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-8953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy : 24 cm.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym. Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów. Ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje gospodarcze / redakcja Aleksandra Binsztoka. - Wrocław : Wydawnictwo Marina, copyright 2015. - 249, [1] strona : rysunki, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka w całości poświęcona jest mediacjom gospodarczym. Zawarto w niej przegląd najważniejszych zagadnień w mediacji od strony zarówno prawnej, ekonomicznej, jak i od psychospołecznej. Publikacja przedstawia nowoczesne metody prowadzenia i promocji mediacji. Może być ona przewodnikiem dla prowadzących mediacje i jej uczestników. Do książki dołączono wzory dokumentów przydatnych w praktyce mediacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko systemów produkcyjnych : ocena, kategoryzacja i wartościowanie strat / Anna Burduk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 186, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka ta daje gotowe do wykorzystania sposoby lepszej oceny ryzyka niż dotychczas często używana metoda FMEA (Failure Mode and Effects Analysis), która poza zaletami posiada też liczne wady. Metoda oceny ryzyka i strat przedstawiona przez autorkę ma 9 etapów i sprawdza się w praktyce gospodarczej, czego dowody można znaleźć w niniejszej publikacji w rozdziałach poświęconych jej zastosowaniu w praktyce. Jak ocena ryzyka jest istotną dla przedsiębiorstw dowodzi choćby fakt, że w najpopularniejszych normach ISO9001 położono nacisk na wdrożenie do systemów zarządzania jakością podejścia opartego na ryzyku. Fragment opinii prof. dra hab. inż. Jerzego Lewandowskiego (kierownika Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Łódzkiej): „Książka Ryzyko systemów produkcyjnych (…) zawiera opracowanie i weryfikację praktyczną nowej metody analizy i oceny ryzyka systemów produkcyjnych na poziomie wytwórczym. Biorąc pod uwagę aspekty praktyczne zawarte w opracowaniu istotne są aktualność, ważność i tematyka ryzyka w kontekście efektywności realizacji procesów produkcyjnych. Zaproponowana metoda pozwala na wyrażenie wielkości ryzyka wielkością strat np. w postaci liczby niewyprodukowanych elementów lub w wymiarze finansowym. Takie podejście do ryzyka dostarczy menedżerom i inżynierom w przedsiębiorstwach produkcyjnych narzędzie, na podstawie którego łatwo można podejmować i uzasadniać decyzje o wdrażaniu programów naprawczych. Książka Ryzyko systemów produkcyjnych (…) polecana jest też studentom kierunków inżynieria produkcji, inżynieria mechaniczna czy zarządzania, ponieważ zebrano w niej i uporządkowano wiedzę na temat ryzyka systemów produkcyjnych oraz metod jego oceny.” [www.ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera kompleksową i empirycznie zweryfikowaną wiedzę z zakresu modelowania finansowego przedsięwzięć rozwojowych, która odpowiada nowoczesnym warunkom zarządzania inwestycjami realizowanymi zarówno w formule corporate finance , jak i projektów finansowanych w formule project finance , w tym w systemie partnerstwa publiczno-prawnego oraz publiczno-publicznego z uwzględnieniem prawodawstwa polskiego i unijnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8227 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podejmowany jest temat zarządzania systemem ochrony zdrowia w tej jego części, w której stosowane są leki. Uwzględniono specyfikę farmakoterapii jako integralnej części systemu, opierając się na podejściu interdyscyplinarnym. Opisano „drogę” produktów leczniczych stosowanych w profilaktyce oraz medycynie naprawczej od ich odkrycia, poprzez procesy rozwojowe, w tym badania kliniczne i rejestrację do refundacji, do ich zastosowania przez pacjenta. Omówiono branżę farmaceutyczną z perspektywy polskiej i międzynarodowej, z uwzględnieniem jej odmienności wyrażonej m.in. wysokim poziomem innowacyjności. Nie pominięto kwestii bezpieczeństwa terapii, w tym niepożądanych działań leków. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Spis treści: Wstęp ROZDZIAŁ I. Mobile marketing – wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne Agnieszka Dejnaka 1.1. Mobile marketing a e-marketing 1.2. Aplikacje mobilne 1.3. Technologie w mobile marketingu 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ROZDZIAŁ II. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych Katarzyna Kachel 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ROZDZIAŁ III. Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego Anna Brdulak, Anna Orzeł 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych 3.2. Niepełnosprawność – charakterystyka, zakres 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ROZDZIAŁ IV. Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży – w świetle wyników badań ankietowych ROZDZIAŁ V. Microlearnig – mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży Anna Zięty, Sonia Gruca 5.1. Wyzwania cyfrowego świata 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych 5.3. Microlearning – pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ROZDZIAŁ VI. E-PR – dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań Danuta Studencka-Derkacz 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations 6.5. Mobile public relations ROZDZIAŁ VII.Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych – główne aspekty praktyczne Jan Cendrowski 7.1. Aplikacje mobilne – uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ROZDZIAŁ VIII. Digital marketing – technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu Krzysztof Kuźniak 8.1. Rewolucja cyfrowa 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych 8.3. Big Data 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ROZDZIAŁ IX. Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych Agnieszka Sosińska 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa / Wiktor Gabrusewicz. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [copyright 2019]. - 305 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywanych zjawisk. Współczesna analiza finansowa musi być nie tylko analizą retrospektywną, ale także prospektywną, dostarczającą podstaw do podjęcia decyzji odnoszących się do przyszłości. Aby wykorzystać w pełni analizę finansową, należy dokładnie poznać złożoność zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz w jego otoczeniu, a także nabyć umiejętność posługiwania się metodami tej dyscypliny naukowej. Zawartość książki ujęto w kilku grupach problemowych: - teoretyczno-metodyczne aspekty analizy finansowej przedsiębiorstwa, - metody analizy zasobów majątkowych i kapitałowych przedsiębiorstwa, - metody analizy kategorii strumieniowych, tj. przychodów, kosztów i wyniku finansowego, - metody analizy wskaźnikowej, - syntetyczne podejście analizy finansowej do oceny zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju. Książka znajdzie szerokie zastosowanie na studiach stacjonarnych wyższych szkół zawodowych i uczelni akademickich. Ze względu na przystępny sposób prezentowania zagadnień może być pomocna studentom studiów zaocznych w pogłębianiu wiedzy. Mogą z niej korzystać również praktycy, księgowi i finansiści uczestniczący w różnych formach szkolenia zawodowego albo samodzielnie podnoszący poziom swojej wiedzy. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin, 2016. - 175, [1] strona : ilustracje, rysunki ; 23 cm.
Książka jest swoistym kompendium wiedzy o magazynach i magazynowaniu. Zostały w niej zawarte podstawowe, teoretyczne zagadnienia związane z szeroko rozumianą gospodarką magazynową. Scharakteryzowano szczegółowo m.in. elementy tworzące infrastrukturę magazynu, fazy procesu magazynowego, sposoby na prawidłowe rozmieszczenie zapasów w strefie składowania itd. Na zakończenie przedstawiono trzy studia przypadków odzwierciedlające zastosowanie przybliżonej teorii w praktyce. Książka skierowana jest do studentów kierunków: zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka, do słuchaczy studiów podyplomowych oraz do praktyków zarządzających zapasami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady bezpieczeństwa : standardy europejskie / Jan Gołębiewski. - Warszawa : Difin, 2017. - 321, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
W nowym otoczeniu bezpieczeństwa, tendencjach ograniczania znaczenia i rozmiaru sektora militarnego, a zwłaszcza sił zbrojnych, wiele funkcji również obronnych musiał przejąć sektor cywilny, stając się równoprawnym partnerem podsystemu militarnego w ramach systemu obronnego. To wymagało gruntownej modyfikacji podejścia do organizacji procesów bezpieczeństwa. Książka przedstawia nie tylko wnikliwą analizę zmian w sposobie traktowania tej organizacji i trudności związane z mentalnymi uwarunkowaniami elit odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, ale ukazuje także syntezę potencjału bezpieczeństwa oraz ranking priorytetów bezpieczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (...) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny "zwornik", w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.[ prof. dr hab. inż. Jacek Unold]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych. [ksiegarniapwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8812 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.[rawelo]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę. (Z recenzji prof. dr hab. Ewy Malinowskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspomaganie decyzji w praktyce inżynierskiej : metody, algorytmy, przykłady / Marianna Jacyna. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2022. - [4], 209, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Niniejsza publikacja poświęcona jest ważnemu zagadnieniu, jakim jest optymalizacja inżynierska. Książka Wspomaganie decyzji w praktyce inżynierskiej dotyczy właśnie tej tematyki, a w książce każdy inżynier będzie mógł poznać praktyczną stronę zagadnień obejmujących: - metody optymalizacji, zarówno jedno- jak i wielokryterialnej, - wielokryterialne metody wspomagania decyzji, - metody symulacyjne, - metody mieszane. Książka charakteryzuje się następującymi dwiema cechami: przejrzystością i atrakcyjnością opisu metod oraz podaniu gotowych algorytmów działania i przykładów zastosowania wybranych metod. Autorką książki Wspomaganie decyzji w praktyce inżynierskiej jest znana z wcześniejszych publikacji Wydawnictwa PWN poświęconym zagadnieniom transportu i logistyki prof. Marianna Jacyna – m.in. kierownik Zakładu Logistyki i Systemów Transportowych (2006-2016) na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej (obecnie dziekan Wydziału), była v-ce przewodnicząca Komitetu Transportu PAN. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9089 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej