Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia
(12)
Autor
Chłodnicki Marcin
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Janczewski Robert
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Misztal Anna
(1)
Morek Rafał
(1)
Paliś Beata
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Sala Józef
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna (marketing)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(4811)
6-8 lat
(3624)
0-5 lat
(2444)
Młodzież
(2305)
9-13 lat
(2215)
Menedżerowie
(12)
14-17 lat
(1067)
Dorośli
(482)
18+
(312)
Szkoły wyższe
(271)
Szkoły podstawowe
(85)
Rodzice
(81)
Szkoły średnie
(48)
Studenci
(47)
Nauczyciele
(34)
Dziewczęta
(24)
Przedszkola
(24)
Inżynierowie
(19)
Logopedzi
(19)
Lekarze
(14)
Poziom zaawansowany
(14)
Nauczanie początkowe
(12)
Psycholodzy
(9)
Informatycy
(8)
Urzędnicy
(8)
Klasa 1.
(7)
Klasa 2.
(7)
Osoby w wieku starszym
(7)
Pedagodzy
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
5+
(6)
Fizjoterapeuci
(6)
Klasa 3.
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Architekci
(5)
Kosmetolodzy
(5)
Policjanci
(5)
Poziom rozszerzony
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Radcy prawni
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Adwokaci
(4)
Bibliotekarze
(4)
Chłopcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prawnicy
(4)
Sędziowie
(4)
Technikum
(4)
Terapeuci
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
4+
(3)
Budowlani
(3)
Elektrycy
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Księgowi
(3)
Mediatorzy
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Prokuratorzy
(3)
Psychiatrzy
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Socjolodzy
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
8-13 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Animatorzy kultury
(2)
Diabetolodzy
(2)
Diagności laboratoryjni
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dowódcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 6
(2)
Lekarze rodzinni
(2)
Literatura angielska
(2)
Masażyści
(2)
Mechanicy pojazdów samochodowych
(2)
Mikrobiolodzy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pracownicy służby zdrowia
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(2)
Technicy
(2)
14-17
(1)
5-7 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
6-8
(1)
6-8 lat
(1)
7+
(1)
7-12 lat
(1)
7-13 lat
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Coaching
(1)
Coworking
(1)
Cyberbezpieczeństwo państwa
(1)
Design thinking
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-biznes
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Farmakoterapia
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koszty leczenia
(1)
Leki
(1)
Leki refundowane
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Miasta
(1)
Polityka lekowa
(1)
Polityka militarna
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Praca
(1)
Praca zdalna
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Projektowanie
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podejmowany jest temat zarządzania systemem ochrony zdrowia w tej jego części, w której stosowane są leki. Uwzględniono specyfikę farmakoterapii jako integralnej części systemu, opierając się na podejściu interdyscyplinarnym. Opisano „drogę” produktów leczniczych stosowanych w profilaktyce oraz medycynie naprawczej od ich odkrycia, poprzez procesy rozwojowe, w tym badania kliniczne i rejestrację do refundacji, do ich zastosowania przez pacjenta. Omówiono branżę farmaceutyczną z perspektywy polskiej i międzynarodowej, z uwzględnieniem jej odmienności wyrażonej m.in. wysokim poziomem innowacyjności. Nie pominięto kwestii bezpieczeństwa terapii, w tym niepożądanych działań leków. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / redakcja naukowa Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wydanie 3 rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 551 stron : ilustracje ; 24 cm.
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy ? wykładowcy akademicy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ? dzielą się z Czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych i jest uzupełniona przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi mediacji: cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, administracyjnych, w sporach społecznych i konsumenckich. Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej potencjalnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i internetem. Książka jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych mediacją i efektywnym rozwiązywaniem sporów, w tym zwłaszcza do: przedsiębiorców i menedżerów, sędziów, notariuszy, adwokatów, radców prawnych, aplikantów, studentów, a także do mediatorów oraz rosnącego grona uczestników mediacji, którzy chcieliby wzbogacić swoją wiedzę na jej temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberwalka : militarny wymiar działań / Robert Adam Janczewski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], XII, 431 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka Cyberwalka. Militarny wymiar działań jest poświęcona cyberwalce rozumianej jako militarny wymiar działań. Przedstawione w niej są zarówno aspekty techniczne, społeczne, jak również czysto wojskowe. Książka ta jest unikalną monografią poświęconą teorii i praktyce cyberwalki prowadzonej przez siły zbrojne oraz aparatu pojęciowego z nią związanego. W książce Cyberwalka. Militarny wymiar działań można znaleźć dość szczegółowo opisane takie zagadnienia, jak przykładowo: - historyczny wymiar cyberdziałań - konwencja terminologiczna cyberwalki prowadzonej w wymiarze militarnym - identyfikacja cyberprzestrzeni jako przestrzeni walki - czynniki cyberwalki - zdolność sił zbrojnych do cyberwalki - skuteczność cyberwalki oraz charakterystyka cyberdziałań militarnych, a także: - zasadnicze rodzaje cyberdziałań. Autorem Cyberwalki jest dr inż. Robert A. Janczewski – główny specjalista w Akademii Marynarki Wojennej, Morskim Centrum Cyberbezpieczeństwa, a także adiunkt w Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.[Ceneo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje rolę hotelarstwa na rynku turystycznym, oraz ukazuje kierunki zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Praca zdalna, model hybrydowy czy coworking to jedne z najpopularniejszych obecnie tematów dyskusji podejmowanych w wielu organizacjach. Zmiana miejsca i sposobu świadczenia pracy w dobie epidemii sprawia, że organizacja przestrzeni pracy w nowych warunkach wymaga ponownego przemyślenia koncepcji funkcjonowania jednostek i zespołów. Autorka omawia szczegółowo w książce następujące zagadnienia: - warunki efektywnej i bezpiecznej pracy w biurze; - szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną, w tym kwestie oceny i motywowania pracujących w tym trybie osób; - coworking jako tzw. trzecie miejsce pracy; - wiele koncepcji, których znajomość staje się niezbędna współczesnym menedżerom (np. Activity Based Working, projektowanie partycypacyjne, Paradox Navigator, coworkingowe biura sąsiedzkie). [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 267, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym określonych wartości. Sustainable human resource management wspiera ideę zrównoważonego rozwoju organizacji, kładzie nacisk na sprawiedliwe traktowanie, dba o rozwój, zakłada rozwój kompetencji pracowników, promuje równowagę praca-życie. Zaproponowane przez autorów podejście wykracza poza działania jedynie środowiskowe (green HRM i green behavior) i odwołuje się do szerokiego spektrum oddziaływań, jakie specjaliści HR mogą proponować swoim pracownikom. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9051 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej