Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2016)
Powieść angielska
(1457)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Przyjaźń
(1062)
Rodzina
(1061)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(864)
Miłość
(851)
Zwierzęta
(700)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Relacje międzyludzkie
(565)
Opowiadanie polskie
(562)
Zabójstwo
(518)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Śledztwo i dochodzenie
(491)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
II wojna światowa (1939-1945)
(480)
Sekrety rodzinne
(465)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(412)
Dzieci
(397)
Podręczniki akademickie
(397)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(378)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(373)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(337)
Życie codzienne
(336)
Język polski
(333)
Policjanci
(330)
Uczucia
(327)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(298)
Wybory życiowe
(294)
Matki i córki
(289)
Dziewczęta
(288)
Magia
(288)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(225)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(189)
Uczniowie
(187)
Uprowadzenie
(182)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(171)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(167)
Wakacje
(166)
Ojcowie i córki
(164)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(156)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Chłopcy
(148)
Lekarze
(148)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie kapitału społecznego organizacji / Elżbieta Jędrych, Justyna Berniak-Woźny. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 262 strony : rysunki, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka omawia zagadnienia związane z kształtowaniem kapitału społecznego organizacji. Autorki publikcji starają sie udzielić odpowiedzi na podstawowe pytania m.in. jak kształtowała sie koncepcja i zakres pojęciowy kapitału społecznego czy przy pomocy jakich instrumentów można kształtować kapitał społeczny w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8225 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej