Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia
(5)
Autor
Chłodnicki Marcin
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Paliś Beata
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna (marketing)
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(4810)
6-8 lat
(3623)
0-5 lat
(2444)
Młodzież
(2302)
9-13 lat
(2214)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
14-17 lat
(1065)
Dorośli
(482)
18+
(312)
Szkoły wyższe
(271)
Szkoły podstawowe
(85)
Rodzice
(81)
Szkoły średnie
(48)
Studenci
(47)
Nauczyciele
(34)
Dziewczęta
(24)
Przedszkola
(24)
Inżynierowie
(19)
Logopedzi
(19)
Lekarze
(14)
Poziom zaawansowany
(14)
Menedżerowie
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Psycholodzy
(9)
Informatycy
(8)
Urzędnicy
(8)
Klasa 1.
(7)
Klasa 2.
(7)
Osoby w wieku starszym
(7)
Pedagodzy
(7)
Pracownicy naukowi
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
5+
(6)
Fizjoterapeuci
(6)
Klasa 3.
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Architekci
(5)
Kosmetolodzy
(5)
Policjanci
(5)
Poziom rozszerzony
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Radcy prawni
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Adwokaci
(4)
Bibliotekarze
(4)
Chłopcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prawnicy
(4)
Sędziowie
(4)
Technikum
(4)
Terapeuci
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
4+
(3)
Budowlani
(3)
Elektrycy
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Księgowi
(3)
Mediatorzy
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Prokuratorzy
(3)
Psychiatrzy
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Socjolodzy
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
8-13 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Animatorzy kultury
(2)
Diabetolodzy
(2)
Diagności laboratoryjni
(2)
Doradcy podatkowi
(2)
Dowódcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 6
(2)
Lekarze rodzinni
(2)
Literatura angielska
(2)
Masażyści
(2)
Mechanicy pojazdów samochodowych
(2)
Mikrobiolodzy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pracownicy służby zdrowia
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły branżowe I stopnia
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(2)
Technicy
(2)
14-17
(1)
5-7 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
6-8
(1)
6-8 lat
(1)
7+
(1)
7-12 lat
(1)
7-13 lat
(1)
Temat
Aplikacja internetowa
(1)
Content marketing
(1)
Design thinking
(1)
Innowacje
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Zakupy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Spis treści: Wstęp ROZDZIAŁ I. Mobile marketing – wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne Agnieszka Dejnaka 1.1. Mobile marketing a e-marketing 1.2. Aplikacje mobilne 1.3. Technologie w mobile marketingu 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ROZDZIAŁ II. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych Katarzyna Kachel 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ROZDZIAŁ III. Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego Anna Brdulak, Anna Orzeł 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych 3.2. Niepełnosprawność – charakterystyka, zakres 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ROZDZIAŁ IV. Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży – w świetle wyników badań ankietowych ROZDZIAŁ V. Microlearnig – mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży Anna Zięty, Sonia Gruca 5.1. Wyzwania cyfrowego świata 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych 5.3. Microlearning – pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ROZDZIAŁ VI. E-PR – dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań Danuta Studencka-Derkacz 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations 6.5. Mobile public relations ROZDZIAŁ VII.Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych – główne aspekty praktyczne Jan Cendrowski 7.1. Aplikacje mobilne – uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ROZDZIAŁ VIII. Digital marketing – technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu Krzysztof Kuźniak 8.1. Rewolucja cyfrowa 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych 8.3. Big Data 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ROZDZIAŁ IX. Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych Agnieszka Sosińska 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.[Ceneo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2 - 1 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8352 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej