Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(3)
Czytelnia
(8)
Autor
Uścińska Bożena
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cianciara Jolanta (1959- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Furman Wojciech
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kotler Philip
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Micha Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mruka Henryka
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogny
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2015)
Powieść angielska
(1457)
Public relations
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Przyjaźń
(1062)
Rodzina
(1061)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(863)
Miłość
(851)
Zwierzęta
(700)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Relacje międzyludzkie
(565)
Opowiadanie polskie
(562)
Zabójstwo
(517)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Śledztwo i dochodzenie
(491)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
II wojna światowa (1939-1945)
(476)
Sekrety rodzinne
(465)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(411)
Podręczniki akademickie
(397)
Dzieci
(396)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(378)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(373)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(337)
Życie codzienne
(336)
Język polski
(333)
Policjanci
(330)
Uczucia
(327)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(297)
Wybory życiowe
(294)
Matki i córki
(289)
Dziewczęta
(288)
Magia
(288)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(225)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(189)
Uczniowie
(187)
Uprowadzenie
(182)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(170)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(167)
Wakacje
(166)
Ojcowie i córki
(164)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(156)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Chłopcy
(148)
Lekarze
(148)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 31
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wydanie 1, dodruk 4. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 434 stron : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Spis treści: Cz. I: Komunikowanie społeczne. Cz. II: Komunikowanie polityczne - perspektywa teoretyczna. Cz. III: Narzędzia komunikowania politycznego - perspektywa techniczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8222, M-7637 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-7732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-5527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-5777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-5534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji. Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-7817 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej