Kalińska-Kula Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Kalińska-Kula Magdalena
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bednarczyk Karolina
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Zarawska Patrycja
(168)
Drewnowski Jacek (1974- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Steel Danielle (1947- )
(147)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Prus Bolesław
(138)
Roberts Nora (1950- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(128)
Lange Antoni
(126)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(117)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(94)
Ochab Janusz (1971- )
(92)
Gawryluk Barbara (1957- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Kozub Monika
(89)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(88)
Astley Neville
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Popławska Anna (1980- )
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Baker Mark (1959- )
(85)
Clark Brenda
(85)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(85)
Mazan Maciejka
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Christie Agatha (1890-1976)
(84)
Głowińska Anita
(84)
Polkowski Andrzej
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Markiewicz Henryk
(83)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(83)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(82)
Fabisińska Liliana (1971- )
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(81)
Mortka Marcin (1976- )
(81)
Dąbrowska Maria
(80)
Naczyńska Zuzanna
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Zadrożny Paweł
(79)
Beaumont Émilie (1948- )
(78)
Bilecki Tomasz
(78)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(77)
Disney
(76)
May Karol
(76)
Supeł Barbara
(76)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Marlier Marcel (1930-2011)
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Badania marketingowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.[rawelo]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8454 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki. Kod PIN można otrzymać też e-mailem po wysłaniu prośby na adres czytelnia@biblioteka-przeworsk.pl (podając w mailu numer swojej karty bibliotecznej).
E-book
W koszyku
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów. Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce. Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy. Z recenzji prof. Henryka Mruka '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki. Kod PIN można otrzymać też e-mailem po wysłaniu prośby na adres czytelnia@biblioteka-przeworsk.pl (podając w mailu numer swojej karty bibliotecznej).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej