Gregor Bogdan
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Gregor Bogdan
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bednarczyk Karolina
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Zarawska Patrycja
(168)
Drewnowski Jacek (1974- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Steel Danielle (1947- )
(147)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Prus Bolesław
(138)
Roberts Nora (1950- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(128)
Lange Antoni
(126)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(117)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(94)
Ochab Janusz (1971- )
(92)
Gawryluk Barbara (1957- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Kozub Monika
(89)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(88)
Astley Neville
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Popławska Anna (1980- )
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Baker Mark (1959- )
(85)
Clark Brenda
(85)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(85)
Mazan Maciejka
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Christie Agatha (1890-1976)
(84)
Głowińska Anita
(84)
Polkowski Andrzej
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Markiewicz Henryk
(83)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(83)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(82)
Fabisińska Liliana (1971- )
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(81)
Mortka Marcin (1976- )
(81)
Dąbrowska Maria
(80)
Naczyńska Zuzanna
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Zadrożny Paweł
(79)
Beaumont Émilie (1948- )
(78)
Bilecki Tomasz
(78)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(77)
Disney
(76)
May Karol
(76)
Supeł Barbara
(76)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Marlier Marcel (1930-2011)
(75)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Informatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa rozległa
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych. [ksiegarniapwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8812 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów. Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce. Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy. Z recenzji prof. Henryka Mruka '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki. Kod PIN można otrzymać też e-mailem po wysłaniu prośby na adres czytelnia@biblioteka-przeworsk.pl (podając w mailu numer swojej karty bibliotecznej).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej