Dejnaka Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Dejnaka Agnieszka
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bednarczyk Karolina
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Zarawska Patrycja
(168)
Drewnowski Jacek (1974- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Steel Danielle (1947- )
(147)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Prus Bolesław
(138)
Roberts Nora (1950- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(128)
Lange Antoni
(126)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(117)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(94)
Ochab Janusz (1971- )
(92)
Gawryluk Barbara (1957- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Kozub Monika
(89)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(88)
Astley Neville
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Popławska Anna (1980- )
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Baker Mark (1959- )
(85)
Clark Brenda
(85)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(85)
Mazan Maciejka
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Christie Agatha (1890-1976)
(84)
Głowińska Anita
(84)
Polkowski Andrzej
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Markiewicz Henryk
(83)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(83)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(82)
Fabisińska Liliana (1971- )
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(81)
Mortka Marcin (1976- )
(81)
Dąbrowska Maria
(80)
Naczyńska Zuzanna
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Zadrożny Paweł
(79)
Beaumont Émilie (1948- )
(78)
Bilecki Tomasz
(78)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(77)
Disney
(76)
May Karol
(76)
Supeł Barbara
(76)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Marlier Marcel (1930-2011)
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Aplikacja internetowa
(1)
Marketing mobilny
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Spis treści: Wstęp ROZDZIAŁ I. Mobile marketing – wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne Agnieszka Dejnaka 1.1. Mobile marketing a e-marketing 1.2. Aplikacje mobilne 1.3. Technologie w mobile marketingu 1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ROZDZIAŁ II. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych Katarzyna Kachel 2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych 2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce 2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ROZDZIAŁ III. Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego Anna Brdulak, Anna Orzeł 3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych 3.2. Niepełnosprawność – charakterystyka, zakres 3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ROZDZIAŁ IV. Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza 4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach 4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej 4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu 4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży – w świetle wyników badań ankietowych ROZDZIAŁ V. Microlearnig – mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży Anna Zięty, Sonia Gruca 5.1. Wyzwania cyfrowego świata 5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych 5.3. Microlearning – pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ROZDZIAŁ VI. E-PR – dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań Danuta Studencka-Derkacz 6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu 6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca 6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem 6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations 6.5. Mobile public relations ROZDZIAŁ VII.Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych – główne aspekty praktyczne Jan Cendrowski 7.1. Aplikacje mobilne – uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania 7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów 7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ROZDZIAŁ VIII. Digital marketing – technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu Krzysztof Kuźniak 8.1. Rewolucja cyfrowa 8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych 8.3. Big Data 8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ROZDZIAŁ IX. Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych Agnieszka Sosińska 9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność 9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile 9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8781 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej