Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(57)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje naukowe
(35)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Zbiory specjalne
(1)
Czytelnia
(56)
Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kozielski Robert (1968- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Badora Aleksandra
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Batóg Barbara
(1)
Batóg Jacek
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloch Michał
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brouwer Philippe de
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burduk Anna
(1)
Chimiak Adrian
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Czech Marcin (1968- )
(1)
Czerwińska Teresa (ekonomia)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Fawcett Tom
(1)
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gaweł Genowefa
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gutowska Iwona
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jacyna Marianna
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kiersnowska Agnieszka
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Konior Agnieszka
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozub Monika
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Krzystek Grzegorz
(1)
Król Lech C
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kusleika Dick
(1)
Kwiatkiewicz Piotr
(1)
Laskowski Marek (logistyka)
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Milewska Mariola
(1)
Misztal Anna
(1)
Mizerska Anna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Nowak Eugeniusz (1933- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osiej Michał
(1)
Paliś Beata
(1)
Pawłowski Maciej (ekonomia)
(1)
Pluciński Adam (trener biznesu)
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Postuła Marta
(1)
Provost Foster
(1)
Przytuła Sylwia (ekonomia)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rysz Stanisław J
(1)
Różycki Marek (ekonomia)
(1)
Sala Józef
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skoczylas Wanda (1950- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnawska Martyna (marketing)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Walancik Marek
(1)
Waśniewski Piotr
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Studenci
(3)
Poziom zaawansowany
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Architekci
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Ekonomiści
(1)
Inżynierowie
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Organizacja
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Analiza danych
(2)
Badania naukowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Coaching
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hotelarstwo
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Magazyn
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza wielokryterialna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Arbitraż gospodarczy
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo żywności
(1)
Business Intelligence
(1)
Content marketing
(1)
Dane
(1)
Darowizna
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Due diligence
(1)
Dystopia
(1)
Działalność charytatywna
(1)
E-biznes
(1)
Ekstrakty roślinne
(1)
Excel
(1)
Faktoring
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Farmakoterapia
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundacja
(1)
Fundraising
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Influencer marketing
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internacjonalizacja sportu
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język polski
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Klient wewnętrzny
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Monografia
(10)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(2)
Audiobooki
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Informator
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Projekt naukowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1097)
Edukacja i pedagogika
(337)
Biologia
(302)
Medycyna i zdrowie
(264)
Socjologia i społeczeństwo
(239)
Zarządzanie i marketing
(57)
Podróże i turystyka
(209)
Kultura i sztuka
(192)
Psychologia
(189)
Hobby i czas wolny
(172)
Religia i duchowość
(171)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(148)
Literaturoznawstwo
(137)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(128)
Geografia i nauki o Ziemi
(122)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(109)
Etnologia i antropologia kulturowa
(107)
Inżynieria i technika
(99)
Językoznawstwo
(91)
Kultura fizyczna i sport
(81)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(80)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(68)
Architektura i budownictwo
(62)
Fizyka i astronomia
(62)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Ochrona środowiska
(58)
Archeologia
(53)
Rozwój osobisty
(48)
Kulinaria
(43)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Nauka i badania
(37)
Chemia
(35)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Styl życia, moda i uroda
(24)
Transport i logistyka
(23)
Matematyka
(22)
Filozofia i etyka
(14)
Dom i ogród
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Praca
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Logistyka)
Pozycja ta powinna uzupełnić dość obszerny katalog publikacji na tematy szeroko rozumianej spedycji, która podobnie zresztą jak cały obszar logistyki staje się zarówno w rozważaniach teoretycznych, ale przede wszystkim w praktyce gospodarczej, jednym z głównych motorów napędowych postępu, a pośrednio też procesów globalizacyjnych. Pisząc o tym ostatnim pojęciu, zdajemy sobie sprawę, że jest jeszcze w naszym kraju spora grupa społeczna, która instynktownie boi się procesów związanych z globalizacją. Podobnie jak wszystkie procesy ekonomiczne i społeczne, globalizacja zawiera, rzecz jasna, zarówno dobre, ale również w jakiejś mierze patologiczne przesłanki. Mimo to od procesów globalizacji uciec się nie da. Szeroko rozumiana spedycja, a także jej zasięg, coraz bardziej w praktyce internacjonalny, po prostu jest jednym z wielu elementów, który w sposób naturalny globalizację przyspiesza. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowy due diligence : pomiar odporności rynkowej organizacji / Robert Kozielski. - Wydanie I. - Warszwa : PWN, 2022. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni czas życia współczesnych organizacji skrócił się do 12 lat. Budowanie odporności rynkowej organizacji zależne jest od zdolności identyfikacji trzech kluczowych elementów - skłonności do zmiany, zdolności do zmiany oraz udokumentowanej umiejętności rekonfiguracji zasobów. Autor wykorzystując metodykę audytu marketingowego oraz tradycyjnego podejścia due diligence, opracował założenie oraz propozycję procesu realizacji tzw. rynkowego due diligence. Celem publikacji jest budowa narzędzia pomiaru odporności rynkowej organizacji (ORO) jako elementu procedury rynkowego due diligence. Narzędzie to powinno umożliwiać ocenę stopnia zdolności organizacji do konkurowania oraz pozwolić na identyfikację obszarów, które odpowiednio zaadresowane poprawiać będą jej możliwości konkurencyjne. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ryzyko faktora w transakcjach faktoringowych / Katarzyna Kremczańska-Gigol. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 317, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rynek faktoringowy w Polsce rozwija się dynamicznie. Transakcje faktoringowe są złożone i różnorodne, ponieważ są dopasowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw. Wymaga to od faktorów indywidualnego podejścia do złożonego ryzyka transakcji. Identyfikacja rodzajów i uwarunkowań ryzyka specyficznego dla transakcji faktoringowych stanowi ważną część procesu oceny faktorowalności transakcji. W książce przedstawiono wyniki wieloletnich badań prowadzonych przez autorkę, dotyczących ryzyka transakcji faktoringowych. Zaproponowano autorską metodykę oceny ryzyka transakcji faktoringowych, w wyniku której powstały modele oceny faktorowalności transakcji faktoringu wierzytelnościowego i dłużnego. Powinny się one przyczynić do wzrostu skuteczności zarządzania w warunkach ryzyka w instytucjach faktoringowych. W rezultacie, powinno to pozytywnie wpłynąć na rozwój sektora przedsiębiorstw niefinansowych, który potrzebuje alternatywy dla kredytów i pożyczek bankowych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 14)
Podręcznik jest kontynuacją Podstaw organizacji pracy pielęgniarskiej. Został napisany z myślą o studentach i osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie podsystemem pielęgniarstwa; podaje wiadomości, które są przydatne w pełnieniu funkcji zarządczych. Przedstawione w nim zagadnienia podzielono na 2 części:: wybrane problemy nauki o zarządzaniu oraz ekonomika i finanse w ochronie zdrowia. Część pierwsza prezentuje podsystem pielęgniarstwa, naukę i praktykę zarządzania, funkcje kierownicze, proces decyzyjny, style zarządzania, zarządzanie strategiczne, marketing usług zdrowotnych, zarządzanie zasobami ludzkimi, planowanie zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, nabór i dobór pracowników, adaptację społeczno-zawodową, doskonalenie zawodowe, system ocen pracowniczych, projektowanie pielęgniarskich stanowisk kierowniczych, zarządzanie jakością, doskonalenie organizacji, zmianę i konflikt, usprawnianie pracy w ochronie zdrowia i podsystemie pielęgniarstwa, wartościowanie pracy, ergonomiczną analizę pracy. W drugiej części omówiono takie zagadnienia, jak modele finansowania opieki zdrowotnej, planowanie, budżetowanie i monitoring usług zdrowotnych oraz wybrane analizy finansowe i ekonomiczne. [medbook.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wyraźnie odstają od innych, i nauczysz się odpowiedniego grupowania danych. Zobaczysz, że można je pokazywać ― nawet jeśli są to ogromne ilości ― bez zasypywania i dezorientowania odbiorców. W końcu odkryjesz, jak przejść od arkusza z nieprzetworzonymi danymi i wykresami do pełnych wartościowych informacji raportów i paneli nawigacyjnych. W ten sposób, dzięki wizualizacji danych biznesowych, łatwiej Ci będzie przekonać swoich partnerów do własnych pomysłów. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Publikacja zawiera : stanowiący podstawową część książki rozdział o zarządzaniu ryzykiem, ze szczególnym uwzględnieniem: sposobów szacowania ryzyka dla przypadku stosowania ocen opisowych (tzw. „metoda jakościowa”) oraz zagadnienia komunikowania stanu bezpieczeństwa informacyjnego. rozważania na temat interpretacji i znaczenia podstawowych pojęć „z bezpieczeństwa” (takich jak: zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty) oraz relacji pomiędzy nimi. wskazówki do projektowania systemu ochrony informacji. przedstawienie, w przystępnej formie, podstaw formalnych bezpieczeństwa informacji. propozycję zawartości podstawowego zestawu dokumentów opisujących system bezpieczeństwa informacji (takich jak Polityka bezpieczeństwa i Plan zapewniania informacyjnej ciągłości działania). przegląd standardów i norm z zakresu bezpieczeństwa informacyjnego, obejmujący m.in. COBIT, Common Criteria, serię norm ISO/IEC 270xx, standardy NIST serii SP 800-xx. omówienie zagadnienia oceny stanu ochrony informacji. Uzupełnieniem zawartości tego rozdziału jest dołączony do książki załącznik zawierający opis sprawdzonej w praktyce, autorskiej metodyki audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego LP-A. prezentację podstaw tzw. komunikowania strategicznego (STRATCOM), które Czytelnik może porównać np. ze sposobem przekazywania informacji w polskich mass mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekty naukowe : zarządzanie w praktyce / Justyna Małkuch-Świtalska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 237 stron ; 21 cm.
W książce „Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce” autorka Justyna Małkuch-Świtalska skupia się na najczęstszych problemach: planowanie i harmonogramowanie projektu, zarządzanie komunikacją, zarządzanie budżetem, zarządzanie wynikami badań. Oprócz tego, w książce „Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce” są poruszone głośne kwestie wdrażania i komercjalizacji wyników. Książka przygotowywana jest przede wszystkim na podstawie doświadczeń autorki z pracy z polskimi naukowcami i z prowadzenia własnych projektów badawczych. Dla naukowców przygotowano zestaw praktycznych rozwiązań gotowych do zastosowania w różnorodnych projektach naukowych. Przedstawiony zestaw to dobry punkt wyjścia dla niewielkich działań projektowych w wybranej dziedzinie nauki, rozwijanych następnie w ramach większych, międzynarodowych i interdyscyplinarnych przedsięwzięć. W książce „Projekty naukowe. Zarządzanie w praktyce” poruszone zagadnienie faktycznego zarządzania projektem naukowym, planowania przedsięwzięcia badawczego, a w szczególności formułowaniu celów oraz dobieraniu adekwatnych środków realizacji przy jednoczesnym prognozowaniu rezultatów. Szczególny nacisk położony jest na prawidłową identyfikację potencjalnych ryzyk i zagrożeń, które mogą utrudnić realizację projektu naukowego oraz na minimalizowanie zaistniałych przeszkód. Opisane są także obszary oraz zakres potencjalnych kontroli. Naukowiec znajdzie w publikacji wskazówki odnoszące się do sporządzenia raportu finansowego oraz merytorycznego, a także praktyczne rady dotyczące efektywnego zamknięcia przedsięwzięcia i wykorzystania wniosków z realizacji na poczet przyszłych przedsięwzięć. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.[Ceneo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce kompleksowo przedstawiono zasady organizacji oraz funkcjonowanie obiektu hotelarskiego. Autorzy przedstawili: rolę obiektów noclegowych we współczesnej gospodarce; tworzenie struktury funkcjonalnej takiego obiektu i jej główne elementy; kształtowanie komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa hotelarskiego i ich zakres pracy; najistotniejsze cechy osobowości i niezbędne kwalifikacje hotelarzy; charakterystykę grup i segmentów gości hotelowych; zasady komunikacji między gospodarzami a gośćmi; reklamacje usług hotelowych oraz kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy w obiekcie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka akcji ratowniczych / Eugeniusz Nowak, Marek Walancik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 218, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zasadniczym zadaniem prezentowanej publikacji jest zapewnienie jednolitej interpretacji definicji, pojęć i terminów z zakresu logistyki akcji ratowniczych stosowanych w praktyce dydaktycznej na studiach na kierunku bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo publiczne. Jest ono przeznaczone dla nauczycieli akademickich oraz studentów studiów dziennych i niestacjonarnych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundraising krok po kroku : jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? / Michał Osiej. - Gliwice : Helion, Copyright 2016. - 198 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Fundraising to sposób na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie oparły się na kilku filarach. Ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Jak dotrzeć do darczyńców? Z jakich narzędzi korzystać? W jaki sposób budować relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informować społeczność o tym, co robi nasz NGO, by w przyszłości zebrać jeszcze więcej środków? O tym wszystkim opowie Ci doświadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Każdego z problemów, o których przeczytasz w niniejszej książce, autor doświadczył osobiście. Wszystkie rozwiązania, które Ci proponuje, przetestował na sobie. To idealna pozycja zarówno dla osób działających w trzecim sektorze, które nie słyszały o fundraisingu, jak i dla tych, które czują, że powinny się jeszcze dokształcić w tym obszarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu w sektorze kultury. Jej unikatową wartością jest kompleksowe ujęcie najważniejszych zagadnień teoretycznych, a także konsekwentne odwoływanie się do praktyki zarządzania poprzez trafnie dobrane studia przypadków. Wśród autorek i autorów publikacji są zarówno teoretycy, jak i praktycy zarządzania kulturą, związani z Zakładem Zarządzania Kulturą Instytutu Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9052 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego! [Helion]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów tożsamości: pierwotnej (rasa, wiek, płeć, narodowość), wtórnej (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, religia) oraz organizacyjnej (stanowisko, hierarchia, poziom decyzyjności styl pracy i zarządzania). Tak rozumiana różnorodność staje się przedmiotem namysłu nauk społecznych, prawnych i ekonomicznych. W naukach o zarządzaniu chodzi przede wszystkim o wypracowanie nowego modelu zarządzania zasobami ludzkimi. Książka pod redakcją dr Sylwii Przytuły traktuje zagadnienie bardzo praktycznie. Poszczególni autorzy wychodzą od swoich badań dotyczących rożnych segmentów różnorodności i przechodzą do komentarzy i opinii dających się zastosować w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8815 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej