Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia
(7)
Autor
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Li Charlene
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smaga Marta
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2007)
Powieść angielska
(1457)
Marketing elektroniczny
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Przyjaźń
(1059)
Rodzina
(1058)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(858)
Miłość
(850)
Zwierzęta
(700)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Opowiadanie polskie
(562)
Relacje międzyludzkie
(560)
Zabójstwo
(514)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
Śledztwo i dochodzenie
(489)
II wojna światowa (1939-1945)
(476)
Sekrety rodzinne
(464)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(409)
Podręczniki akademickie
(397)
Dzieci
(395)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(376)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(373)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(336)
Język polski
(333)
Życie codzienne
(333)
Policjanci
(329)
Uczucia
(326)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(297)
Wybory życiowe
(292)
Dziewczęta
(288)
Magia
(288)
Matki i córki
(287)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(241)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(224)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(189)
Uczniowie
(186)
Uprowadzenie
(181)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(170)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(167)
Wakacje
(166)
Ojcowie i córki
(164)
Poezja dziecięca polska
(156)
Wsie
(155)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Lekarze
(148)
Chłopcy
(147)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-5729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-7472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8323 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-5894 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-6817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.[Ceneo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002. - 247s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-6201 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej