Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Audiobooki
(2)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Zbiory specjalne
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Chimiak Adrian
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Kiersnowska Agnieszka
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kozub Monika
(1)
Michalak Robert
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Tracy Brian
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zysk Tobiasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
18+
(1)
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2007)
Powieść angielska
(1457)
Psychologia biznesu
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Rodzina
(1056)
Przyjaźń
(1055)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(858)
Miłość
(850)
Zwierzęta
(699)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Opowiadanie polskie
(562)
Relacje międzyludzkie
(559)
Zabójstwo
(514)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
Śledztwo i dochodzenie
(488)
II wojna światowa (1939-1945)
(476)
Sekrety rodzinne
(464)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(409)
Podręczniki akademickie
(397)
Dzieci
(394)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(376)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(372)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(334)
Język polski
(333)
Życie codzienne
(333)
Policjanci
(329)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Uczucia
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(297)
Wybory życiowe
(292)
Magia
(288)
Matki i córki
(287)
Dziewczęta
(286)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(224)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(188)
Uczniowie
(186)
Uprowadzenie
(181)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(170)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(166)
Wakacje
(165)
Ojcowie i córki
(164)
Poezja dziecięca polska
(156)
Wsie
(155)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Lekarze
(148)
Chłopcy
(147)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Gatunek
Poradnik
(3)
Audiobooki
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-8789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9086 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Przewrotna książka zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej kreatywnej intuicji. Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AB (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Potęga pewności siebie : doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia! / Brian Tracy ; czyta Robert Michalak. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2013. - 1 płyta audio (CD) [mp3] (5 godz. 36 min 09 s.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga Do Wiedzy)
Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AB (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej