Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
nieokreślona
(6)
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Oddział dla dzieci
(1)
Czytelnia
(22)
Autor
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Kuca Paweł (1975- )
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Buck Andrzej (1953- )
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Czejarek Roman (1966- )
(1)
Czubaszek Maria (1939-2016)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Fisher Max
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Korzewski Tomasz (1989- )
(1)
Lemann Natalia
(1)
Ligarski Sebastian (1975- )
(1)
Lisiecka Anna
(1)
Lorenc Katarzyna
(1)
Maigret Éric
(1)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(1)
Melnyk Magdalena
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olaszek Jan (1985- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Potkaj Tomasz (1968- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rosińska Klaudia (1990- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Tomczyk Łukasz (pedagog)
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiśniakowska Lidia
(1)
Wolański Adam (1973- )
(1)
Wróblewski Michał (1985- )
(1)
Zatora Anna (1990- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(28)
nieznany (0)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Medioznawcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Politolodzy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(7)
Komunikacja społeczna
(5)
Media społecznościowe
(5)
Dziennikarze
(4)
Internet
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Czasopismo polskie
(2)
Dezinformacja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Pisarze polscy
(2)
Pismo
(2)
Prezenterzy telewizyjni
(2)
Propaganda
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Agresywność
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Artyści kabaretowi polscy
(1)
Artyści plastycy
(1)
Boniecki, Adam (1934- )
(1)
Centralna Agencja Fotograficzna
(1)
Centralna Komisja Kwalifikacyjna (Prezydium Rady Ministrów)
(1)
Cenzura
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo dla młodzieży
(1)
Czasopismo literackie
(1)
Czasopismo wojskowe
(1)
Czasopismo związkowe
(1)
Czerewacz, Donat (1921-2007)
(1)
Czubaszek, Maria (1939-2016)
(1)
Donos
(1)
Drukarstwo
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Dziennikarze muzyczni
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytorstwo
(1)
Eile, Marian (1910-1984)
(1)
Fake news
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gierek, Edward (1913-2001)
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hejt
(1)
Influencer marketing
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inżynieria społeczna
(1)
Kaczyński, Bogusław (1942-2016)
(1)
Katolicyzm
(1)
Kobieta
(1)
Komitet Centralny PZPR
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunizm
(1)
Kontrola
(1)
Krytycy muzyczni
(1)
Lipski, Jan Józef (1926-1991)
(1)
Ludzie kultury
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Marksizm
(1)
Media
(1)
Media masowe
(1)
Ministerstwo Informacji i Propagandy (Polska)
(1)
Ministerstwo Kultury i Sztuki (Polska)
(1)
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (Polska ; 1954-1996)
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuropsychologia
(1)
Opozycja polityczna nielegalna
(1)
Osobowości telewizyjne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PRL
(1)
Pisarze meksykańscy
(1)
Polityka
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Poniatowska, Elena (1932- )
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Prześladowania polityczne
(1)
Przypisy
(1)
Psychologia
(1)
Publicyści
(1)
Putrament, Jerzy (1910-1986)
(1)
Radio regionalne
(1)
Temat: dzieło
Dziennik Polski (czasopismo ; Kraków)
(1)
Dziennik Wschodni (czasopismo)
(1)
Echo Dnia (czasopismo)
(1)
Express Ilustrowany (czasopismo ; 1946- )
(1)
Gazeta Krakowska (czasopismo ; 1949- )
(1)
Gazeta Lubuska (czasopismo)
(1)
Gazeta Pomorska (czasopismo)
(1)
Gazeta Współczesna (czasopismo)
(1)
Głos - Dziennik Pomorza (czasopismo)
(1)
Głos Wielkopolski (czasopismo)
(1)
Kurier Lubelski (czasopismo ; 1957- )
(1)
Kurier Poranny (czasopismo)
(1)
Kurier Szczeciński (czasopismo)
(1)
Nowa Trybuna Opolska (czasopismo)
(1)
Nowiny (czasopismo ; Rzeszów)
(1)
Polska Dziennik Bałtycki (czasopismo)
(1)
Polska Dziennik Zachodni (czasopismo)
(1)
Polska Dziennik Łódzki (czasopismo)
(1)
Polska Gazeta Wrocławska (czasopismo)
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Super Nowości (czasopismo)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(12)
1945-1989
(9)
1989-2000
(7)
1939-1945
(4)
1918-1939
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Meksyk
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo opolskie (1950-1975)
(1)
Województwo opolskie (1975-1998)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Biografia
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Felieton
(1)
Gazety polskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1106)
Edukacja i pedagogika
(337)
Biologia
(302)
Medycyna i zdrowie
(265)
Socjologia i społeczeństwo
(240)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Podróże i turystyka
(209)
Kultura i sztuka
(195)
Psychologia
(190)
Hobby i czas wolny
(172)
Religia i duchowość
(172)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(149)
Literaturoznawstwo
(137)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(131)
Geografia i nauki o Ziemi
(122)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(109)
Etnologia i antropologia kulturowa
(107)
Inżynieria i technika
(99)
Językoznawstwo
(92)
Kultura fizyczna i sport
(81)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(80)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(69)
Architektura i budownictwo
(62)
Fizyka i astronomia
(62)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Ochrona środowiska
(58)
Zarządzanie i marketing
(57)
Archeologia
(53)
Rozwój osobisty
(48)
Kulinaria
(43)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(40)
Nauka i badania
(37)
Chemia
(35)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(28)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Styl życia, moda i uroda
(24)
Transport i logistyka
(23)
Matematyka
(22)
Filozofia i etyka
(14)
Dom i ogród
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Praca
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ; t. 134)
Książka pokazuje historię siedmiu podziemnych pism informacyjno-publicystycznych wychodzących w Warszawie w latach 1981-1989: CDN - Głosu Wolnego Robotnika, KOS-a, Przeglądu Wiadomości Agencyjnych, Tygodnika Mazowsze, Tygodnika Wojennego, Wiadomości i Woli. Autor ich dzieje analizuje z różnych perspektyw; opisuje funkcjonowanie podziemnych redakcji, konspiracyjne systemy druku i kolportażu, politykę informacyjną poszczególnych pism, prowadzone na ich łamach dyskusje publicystyczne, działania aparatu bezpieczeństwa skierowane przeciwko ich twórcom oraz środowisko podziemnych dziennikarzy, drukarzy, kolporterów i ich współpracowników. Atutem pracy jest szerokie wykorzystanie dorobku innych nauk humanistycznych i społecznych (m.in. socjologii i medioznawstwa) oraz uwzględnienie w analizach stosowanych w nich kategorii. Dzieje opisywanych w książce środowisk osadzone są na tle historii niezależnego ruchu wydawniczego w PRL oraz dawniejszych tradycji wydawania konspiracyjnej prasy, a także zjawiska samizdatu w innych państwach bloku sowieckiego.[lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przekrój Eilego : biografia całego tego zamieszania z uwzględnieniem psa Fafika / Tomasz Potkaj. - Kraków : Mando, © 2019. - 381, [3] strony : faksymilie, fotografie ; 24 cm.
Pierwsza biografia twórcy „Przekroju”. Zdumiewająca opowieść o zjawisku „Przekrój”, niezapomnianej epoce, jej śmiesznych i tragicznych postaciach oraz o jednym nieszablonowym człowieku. Kiedy Marian Eile przyjął zlecenie na stworzenie „Przekroju”, nikt nie spodziewał się, że powstaje prawdziwa ikona. Dokonał rzeczy niebywałej. Czasopismo do dziś zna każdy czytający Polak. Jakim cudem przetrwało pod okiem cenzury? Dlaczego pies Fafik został pełnoprawnym członkiem redakcji? Jak wielkim oryginałem był Eile? Kto najczęściej gościł na okładce „Przekroju” i dlaczego byli to Bierut i Gomułka? Kto wprowadził do polszczyzny dżinsy? Dlaczego mistyfikacja to drugie imię „Przekroju”? [Opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fake news : geneza, istota, przeciwdziałanie / Klaudia Rosińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 303 strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jak przeciwdziałać dzisiejszemu kryzysowi zaufania do mediów? Choć rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości, zwanych fake newsami, jest obecnie powszechnym i bardzo niebezpiecznym problemem, wciąż nie udało się opracować skutecznych metod przeciwdziałania mu. Częściowo może wynikać to z faktu, że dotąd skupiano się głównie na analizie skutków i mechanizmów rozpowszechniania zjawiska fake newsów, a nie jego genezy. Publikacja Klaudii Rosińskiej poszerza dotychczasową perspektywę badawczą o ten stosunkowo nowy obszar, koncentrując się na ukazaniu fake newsów jako elementu szerszych procesów związanych z przekazywaniem i odbiorem informacji. Autorka rozważa między innymi: - Jak można zdefiniować i sklasyfikować zjawisko fake newsów? - Jakie czynniki technologiczne i psychologiczne wpływają na występowanie fake newsów na bezprecedensową skalę? - W jaki sposób zjawisko fake newsów było badane dotychczas? - Dlaczego obecne sposoby rozwiązania problemu dezinformacji są mało skuteczne? - W jaki sposób dziennikarze oraz indywidualni odbiorcy wpływają na skalę fałszywych przekazów w mediach i co możemy zrobić, by naprawić sytuację? Książka zawiera omówienia fake newsów znanych z polskiej przestrzeni cyfrowej, odnośniki do użytecznych narzędzi weryfikacji treści w Internecie oraz liczne materiały dydaktyczne i infografiki. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych na kierunkach społecznych i humanistycznych, a także dziennikarzy, nauczycieli oraz instytucji zajmujących się edukowaniem społeczeństwa obywatelskiego. Będzie też odkrywczą lekturą dla wszystkich zainteresowanych wpływem mediów na jednostki i całe społeczeństwa, w tym wojną informacyjną i cyberbezpieczeństwem. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych. W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego, a także kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorodności nauk społecznych oraz ewolucji współczesnej teorii organizacji. Rozdział drugi poświęcono prezentacji oraz krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc przede wszystkim - konsumenckiemu modelowi kapitału marki oraz pochodnych mu klasycznych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne oraz semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice między perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono również praktykom segmentacji oraz modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik odnajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - zarówno w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2 - 1 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja osób starszych : seniorzy w przestrzeni nowych mediów / Łukasz Tomczyk. - Warszawa : Difin, 2015. - 260 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Obecne czasy naznaczone dynamicznym rozwojem mediów cyfrowych i najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych stawiają przed osobami starszymi szczególne wyzwania. Liczne trudności - natury społecznej, psychologicznej czy finansowej - stają się przyczyną wykluczenia społecznego, a w szczególności wykluczenia cyfrowego tej grupy. Autor, który przez wiele lat wspierał swoją wiedzą w zakresie nowych mediów Uniwersytety Trzeciego Wieku w południowej części Polski, analizując miejsce seniorów w przestrzeni nowych mediów opisuje dobre praktyki w wymiarze edukacyjnym z zakresu obsługi urządzeń cyfrowych. Publikacja adresowana jest do osób zajmujących się organizowaniem działań edukacyjnych w instytucjonalnych formach kształcenia, a więc: UTW, klubach seniora, NGO, a także w ramach działań wolontariackich (np. "Latarnicy Polski Cyfrowej"). Autor dedykuje książkę również studentom kierunków pedagogicznych, gerontologii oświatowej oraz słuchaczom kursów dających podstawy do pracy z osobami w wieku senioralnym. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie - począwszy od poziomu typograficznego (rodzaje pisma, wyróżnienia typograficzne), przez elementy językowe i pozajęzykowe (nazwy własne, jednostki miar i wag, zapis liczb), po elementy makrostruktury różnych typów publikacji (części składowe gazety i artykułu prasowego, części składowe książki). [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9164 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej