Nauki społeczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(25)
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(13)
Oddział dla dzieci
(1)
Czytelnia
(18)
Autor
Szacki Jerzy
(3)
Assorodobraj-Kula Nina (1908-1999)
(2)
Domański Juliusz
(2)
Hochfeld Anna
(2)
Janion Maria (1926- )
(2)
Skarga Barbara (1919-2009)
(2)
Szczucki Lech (1933- )
(2)
Z dziejów
(2)
Babbie Earl
(1)
Fryckowski Edmund
(1)
Garewicz Jan
(1)
Gałązka Mirosława i in
(1)
Kieniewicz Stefan (1907-1992)
(1)
Kmita Jerzy
(1)
Kosmanowa Bogumiła (1939- )
(1)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(1)
Kridl Manfred
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Malinowski Władysław
(1)
Micuń Janusz
(1)
Moniak Andrzej
(1)
Nowak Stefan
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Ogonowski Zbigniew
(1)
Opara Stefan
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pieńkos Jerzy
(1)
Rybicki Paweł (1902-1988)
(1)
Rydzewski Włodzimierz (1946-2007)
(1)
Sikora Adam (1928-2011)
(1)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(1)
Szlachta Bogdan
(1)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(1)
Topolski Jerzy (1928-1998)
(1)
Wagner Ryszard
(1)
Walicki Andrzej
(1)
Wittlin Józef (1896-1976)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(16)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2015)
Powieść angielska
(1457)
Nauki społeczne
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Przyjaźń
(1062)
Rodzina
(1061)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(864)
Miłość
(851)
Zwierzęta
(700)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Relacje międzyludzkie
(565)
Opowiadanie polskie
(562)
Zabójstwo
(518)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Śledztwo i dochodzenie
(491)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
II wojna światowa (1939-1945)
(477)
Sekrety rodzinne
(465)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(411)
Podręczniki akademickie
(397)
Dzieci
(396)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(378)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(373)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(337)
Życie codzienne
(336)
Język polski
(333)
Policjanci
(330)
Uczucia
(327)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(297)
Wybory życiowe
(294)
Matki i córki
(289)
Dziewczęta
(288)
Magia
(288)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(225)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(189)
Uczniowie
(187)
Uprowadzenie
(182)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(171)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(167)
Wakacje
(166)
Ojcowie i córki
(164)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(156)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Chłopcy
(148)
Lekarze
(148)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Temat: czas
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
2001-
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Biografie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania społeczne w praktyce / Earl Babbie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 659 s. : rys., tabl. ; 23 cm.
Autor
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-1097/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-4389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 1
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr. 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-1097/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Humanistyka : poznanie i terapia / Maria Janion. - Wyd. 2 na podst. wyd. 1. - Warszawa : Państwowy Instytut Wydawniczy, 1982. - 243, [1] s. ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-2268 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-3704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań społecznych : podejście aplikacyjne / Dominika Maison. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2022. - 318, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Jakościowe metody badań społecznych - podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z nich prawidłowe wnioski i przekładać je na praktyczne rozwiązania problemów społecznych. Autorka prowadzi Czytelnika przez wszystkie etapy procesu badawczego z zastosowaniem metod jakościowych, swój wywód ilustrując barwnymi przykładami z praktyki.Jakościowe metody badań nie są metodą ani lepszą, ani gorszą od badań ilościowych. Każda z nich służy innym celom, odpowiada na inne pytania badawcze, każda daje możliwość uzyskania innego typu informacji. Dlatego obie metody znakomicie się uzupełniają i dopiero wykorzystywane razem dają pełen obraz badanych przez nas zjawisk. Wynikami badań ilościowych możemy całkiem dobrze opisać człowieka, ale nie jesteśmy w stanie go w pełni zrozumieć - to dają nam właśnie wyniki badań jakościowych.We współczesnym świecie zadaje się coraz więcej pytań dotyczących wpływu społecznego, czyli o to, jak zmienić różne zachowania ludzi: co zrobić, żeby ludzie jeździli bezpieczniej samochodami, nie stosowali przemocy w rodzinie, żyli w zdrowszy sposób, uprawiali więcej sportu, jedli wartościowe jedzenie, bardziej dbali o planetę czy pomagali słabszym lub biedniejszym. Są to typowe przykłady pytań, na które odpowiedzi poszukujemy w tzw. aplikacyjnych badaniach społecznych - badaniach z pogranicza psychologii i socjologii odpowiadających na pytania o psychologiczną i społeczną naturę obserwowanych zjawisk.W naukowych badaniach psychologicznych podstawową metodą badawczą są eksperymenty, z których wnioskuje się o związkach przyczynowo-skutkowych. Badania eksperymentalne dobrze testują teorie naukowe, dają dosyć precyzyjną odpowiedź na temat zależności między kilkoma wyodrębnionymi zmiennymi, jednak zazwyczaj nie przystają do złożoności realnych problemów, których rozwiązania oczekujemy w aplikacyjnych badaniach społecznych. Jeżeli chcemy rozwiązać konkretny życiowy problem, np. pomóc organizacji społecznej w osiągnięciu jej celu, musimy sięgnąć po odmienne narzędzia badawcze, często pochodzące z tradycji badań socjologicznych i marketingowych, takie jak sondaże czy właśnie metody jakościowe. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9065 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-5514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-7607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej