Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia
(8)
Autor
Brzezicka Ilona
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Durand Barbara
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier Rene
(1)
Mruk Henryk
(1)
Różycki Marek (ekonomia)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
18+
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2007)
Powieść angielska
(1457)
Techniki sprzedaży
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Rodzina
(1056)
Przyjaźń
(1055)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(858)
Miłość
(850)
Zwierzęta
(699)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Opowiadanie polskie
(562)
Relacje międzyludzkie
(559)
Zabójstwo
(514)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
Śledztwo i dochodzenie
(488)
II wojna światowa (1939-1945)
(476)
Sekrety rodzinne
(464)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(409)
Podręczniki akademickie
(397)
Dzieci
(394)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(376)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(372)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(334)
Język polski
(333)
Życie codzienne
(333)
Policjanci
(329)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Uczucia
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(297)
Wybory życiowe
(292)
Magia
(288)
Matki i córki
(287)
Dziewczęta
(286)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(224)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(188)
Uczniowie
(186)
Uprowadzenie
(181)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(170)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(166)
Wakacje
(165)
Ojcowie i córki
(164)
Poezja dziecięca polska
(156)
Wsie
(155)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Lekarze
(148)
Chłopcy
(147)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-6536 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-6524 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach - o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach. 10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy Olśniewanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie! Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia - i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8133 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-8789 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-4878 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zbij zwierciadło handlowych złudzeń! Procesy sprzedaży i zakupu to jedne z tych procesów w biznesie, w których łatwo coś może pójść nie tak. Może zakończyć się dostarczeniem nie tego towaru czy usługi, jakich oczekiwał kupujący, niedotrzymaniem terminów, karami finansowymi dla obu stron. Nie pomogą nam coraz popularniejsze internetowe narzędzia do wyboru dostawcy czy prowadzenia obsługi dostawców. Czy problemy na linii: dział sprzedaży jednej firmy i dział zakupów drugiej, są wpisane w logikę handlowania? I tak, i nie. Tak, ponieważ podczas negocjowania kontraktów odruchowo przestawiamy się na myślenie życzeniowe. Nie, jeśli zdamy sobie sprawę z ograniczeń i schematów, jakim podlega nasza psychika, i nauczymy się omijać te rafy. Kontakty między dostawcą a kupującym przypominają patrzenie przez szybę. Dopóki jest przezroczysta, wszystko dobrze widać, jednak gdy w grze zaczynają pojawiać się pieniądze, szyba matowieje i staje się lustrem. Sprzedający widzi w nim coraz wyraźniejszy obraz, lecz nie obraz ofertowej rzeczywistości, a odbicie swoich oczekiwań, zaś kupujący dostrzega to, co bardzo chce zobaczyć: niską cenę, szybkie terminy, dwudziestoczterogodzinny serwis. Nabywca przestaje zwracać uwagę na inne ważne warunki umowy z dostawcą. Nieporozumienie wyjdzie na jaw w trakcie realizacji kontraktu. „Efekt lustra” ujawni się w całej swojej nieprzyjemnej krasie. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8226 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Techniki promocji sprzedaży" to książka, która otworzy oczy wielu marketerem, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na "promocje". Maciej Tesławski bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się dzisiaj z czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak to czy skutecznie? Kupony, premie, opakowania specjalnej, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy promocje zaangażowane społecznie. To tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów - marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu otrzymujesz czytelniku ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.[empik]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie elokwencja i wigor, nie miły uśmiech i wzbudzanie w potencjalnych nabywcach sympatii decydują o powodzeniu handlowca. Jeśli sprzedawca nie potrafi zamykać transakcji, nie osiągnie w handlu wiele. Sztuka finalizowania transakcji wyrabia umiejętności, które niemal każdy może wykorzystać do przeobrażania swojej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. M-8523 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej