Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(97)
Forma i typ
Gry i zabawki
(97)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(55)
dostępne
(42)
Placówka
Oddział dla dzieci
(21)
Zbiory specjalne
(76)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(8)
Czuba Sławomir
(4)
Miśkiewicz Magdalena
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Traczykowski Grzegorz
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Brand Inka (1977- )
(2)
Brand Markus (1975- )
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Deschamps Christine
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kucharski Roman
(2)
Madejski Jan
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pätzke Anne (1982- )
(2)
Schoett Marianna
(2)
Andersen Martin
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bevennuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bobrowski Hubert (historyk)
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Borchelt April
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cari Corene
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cebera Marta (1987- )
(1)
Chaussy Camille
(1)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Cieslik Chris
(1)
Coronado Amanda
(1)
Costaño Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czaplicki Maciej
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Duc Monika
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Filipowska Agnieszka
(1)
Flodén Thomas
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fort Wilfried Marie et
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Goodenough Josh
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hanuise Eric
(1)
Homes Karl
(1)
Innes Andrews
(1)
Jantner Janos
(1)
Jeanney Aurélien
(1)
Jung Alexander
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kleinert Carmen
(1)
Koronis Spyros
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kummer Susanne
(1)
Kurowski Paweł (1991- )
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Liput Przemysław (1985- )
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Ludwig Manfred (1936- )
(1)
Lutyński Artur
(1)
Lyon Shanon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(40)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(95)
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(97)
Odbiorca
Dzieci
(72)
Młodzież
(64)
6-8 lat
(52)
Dorośli
(48)
9-13 lat
(41)
14-17 lat
(32)
0-5 lat
(26)
Rodzice
(2)
6-8
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Koty
(4)
Zwierzęta
(4)
Myszy
(3)
Nauka czytania
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dzieci
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Lis
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pisownia
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Wyspy
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Barwy
(1)
Batory (statek pasażerski)
(1)
Bilety komunikacyjne
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Ciemność
(1)
Cztery żywioły
(1)
Dinozaury
(1)
Dziadek do orzechów
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język polski
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kolonializm
(1)
Logika
(1)
Misia (postać fikcyjna)
(1)
Mięczaki
(1)
Motoryka mała
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opowiadacze
(1)
Osadnictwo
(1)
Osobowość
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Podróżnictwo
(1)
Podróżnicy
(1)
Pojazdy
(1)
Potwory
(1)
Rodzina
(1)
Sery
(1)
Spostrzeganie
(1)
Transport
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wzrok
(1)
Zabawa
(1)
Zaręczyny
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Ślimaki
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Wiersze
(4242)
Powieść obyczajowa
(3150)
Opowiadania i nowele
(2972)
Powieść
(2740)
Powieść polska
(1838)
Gry planszowe
(97)
Literatura dziecięca polska
(1553)
Audiobooki
(1298)
Powieść amerykańska
(1265)
Wydawnictwa popularne
(939)
Kryminał
(904)
Film fabularny
(899)
Powieść młodzieżowa polska
(844)
Bajki i baśnie
(681)
Opracowanie
(674)
Dokumenty audiowizualne
(645)
Thriller
(624)
Praca zbiorowa
(599)
Publikacja bogato ilustrowana
(598)
Poezja dziecięca polska
(555)
Powieść przygodowa
(551)
Powieść historyczna
(544)
Film amerykański
(519)
Opowiadanie dziecięce polskie
(512)
Powieść angielska
(507)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(504)
Książka-zabawka
(489)
Dramat filmowy
(458)
Książki dla małych dzieci
(423)
Fantasy
(415)
Film animowany
(404)
Powieść dziecięca polska
(404)
Poezja polska
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(379)
Poradnik
(377)
Fantastyka
(367)
Wydawnictwa dla dzieci
(356)
Biografia
(353)
Pamiętniki polskie
(348)
Fraszki
(321)
Powieść młodzieżowa angielska
(314)
Pamiętniki i wspomnienia
(284)
Biografie
(283)
Literatura dziecięca angielska
(282)
Film familijny
(269)
Film przygodowy
(263)
Opowiadanie polskie
(261)
Literatura polska
(245)
Saga rodzinna
(245)
Podręcznik akademicki
(228)
Podręcznik
(226)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(223)
Adaptacja filmowa
(220)
Powieść dziecięca angielska
(219)
Komedia
(216)
Bajka i baśń polska
(212)
Komiks
(205)
Przypowieść
(200)
Powieść francuska
(187)
Pieśń
(181)
Antologie
(179)
Powieść rosyjska
(177)
Powieść psychologiczna
(175)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(174)
Romans historyczny
(165)
Film akcji
(163)
Książka obrazkowa
(161)
Powieść biograficzna
(161)
Powieść niemiecka
(160)
Antologia
(158)
Dramat polski
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Reportaż
(154)
Przewodnik turystyczny
(152)
Film dla dzieci i młodzieży
(151)
Literatura dziecięca francuska
(151)
Monografia
(136)
Powieść dziecięca amerykańska
(123)
Film dokumentalny
(118)
Film biograficzny
(117)
Encyklopedia
(115)
Autograf
(114)
Film obyczajowy
(111)
Publikacje dla dzieci
(110)
Komedia filmowa
(106)
Publicystyka polska
(106)
Komiksy
(104)
Film grozy
(103)
Satyra polska
(103)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(101)
Powieść norweska
(99)
Film sensacyjny
(96)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(96)
Roczniki
(94)
Materiały pomocnicze dla szkół
(92)
Poradniki
(92)
Literatura dziecięca niemiecka
(91)
Gry i zabawy umysłowe
(88)
Legendy i podania polskie
(88)
Relacja z podróży
(88)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(87)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
97 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajemniczy ogród / autorzy James A. Wilson, Clarissa A. Wilson ; ilustracje April Borchelt, Dann May, Christina Qi, Naomi Robinson. - Wydanie I. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (99 ilustrowanych kart, 7 plansz z wynikami, 7 ścianek, 7 kart pomocy, 25 znaczników kotylionów, 3 znaczniki medali, 3 płytki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 24x24 cm).
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. Dlaczego pokochasz tę grę? Tajemniczy ogród został stworzony przez autora Everdell. Z popularną planszówką łączą go proste zasady podstawowe oraz niezwykle estetyczne wykonanie z charakterystycznymi elementami 3D. W Tajemniczy ogród może zagrać jednocześnie od 1 do 7 osób, a dodanie kolejnych uczestników nie wydłuża czasu rozgrywki. W podstawowym wariancie gry mamy do wyboru dwa tryby: współpracę oraz rywalizację. Dodatkowo w pudełku znajdują się również 2 dodatki: Przyjaciele (zwierzęta zamieszkujące nasze ogrody) oraz Budynki dekoracyjne. Pozwolą one poszerzyć dostępną pulę działań i wypróbować nowe strategie. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / Josh Wood ; opracowanie mechaniki Josh Goodenough ilustracje autora. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., copyright 2020. - 1 gra (102 karty gry, 1 znacznik kota, żetony punktów zwycięstwa, 13 kart przybłęd, 60 żetonów przysmaków, 1 notes) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Co łączyło Marię Antoninę i Ernesta Hemingwaya? Oboje uwielbiali koty! Dzięki tej grze będziecie mogli trafić do tego zacnego grona i sprawdzić, kto z was jest największym kociarzem! Najlepsza gra o kotach to przesympatyczna i znakomita gra, która zapewni wam dużo zabawy. Podczas rozgrywki będziecie dobierali ze stołu karty, zdobywając kocie zabawki, przysmaki i ubranka. Jednak przede wszystkim spotykać będziecie koty, którymi należy odpowiednio się zaopiekować. Musicie jednak pamiętać, że za każdego zaniedbanego futrzaka otrzymacie punkty minusowe, dlatego niczego nie może im zabraknąć! Tematyka gry i proste zasady sprawiają, że Najlepsza gra o kotach będzie idealnym tytułem dla całej rodziny. To pozycja obowiązkowa na półce każdego kociarza. Pokochają ją nie tylko miłośnicy zwierzaków. Przypadnie do gustu fanom karcianek, gier z prostymi zasadami oraz wszystkim tym, którzy cenią sobie dobrą zabawę! Ulubione zwierzęta Proste zasady Cechy gry: wiek: 8+ liczba graczy: 2-4 Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 Sekund Junior - Wydanie pierwsze. - Gdynia : Trefl SA, copyright 2019. - 1 gra : 354 karty z pytaniami (708 pytań), 18 kart "Czas", 18 kat "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 plastikowe pudełko na karty : karton, kolor ; w pudełku 26 x 26 x 8 cm. + instrukcja [4 strony, ilustracje, 15x20 cm.]
Wymień 3 smaki budyniu. Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki budyniu... Ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz, co Ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki mkną s dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia Ci kłopot - wykorzystujesz karty „Czasu” lub „Zmiany”. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, na czerwonej dla starszych. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
24 godziny. - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 4 detektywów, 4 plastikowe podstawki, 16 kart miejsca, 8 krążków ryzyka, 24 karty z informacjami, 12 kart z dowodami) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Współpracuj z przyjaciółmi i rodziną, aby wsadzić przestępców za kratki! Zostańcie detektywami przemierzającymi miasto w poszukiwaniu wskazówek i wykonującymi powierzone wam zadania. Macie 24 godziny, aby rozwiazać zagadkę i zamknąć sprawę. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarodziejski las - Pori : Tactic, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 50 kart ruchu, 4 pionki postaci, trójwymiarowe drzewo, 12 klejnotów, 3 żetony trolii, 1 kostka) : karton, plastik, kolor, drewno ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Temat
Las
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czarodziejski las to tajemnicze miejsce pełne pradawnej magii wróżek. Jednak pewne złośliwe trolle ukradły klejnoty, w których drzemie magia tego miejsca i porozrzucały je po całym lesie!Teraz to wy musicie pozbierać klejnoty i odłożyć na właściwe miejsce, unikając trolli. By wygrać, musisz jako pierwszy z graczy dostarczyć wszystkie klejnoty w swoim kolorze do domu i do niego wrócić! [opis wg rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dywizjon 303 : gra planszowa. - Chwaszczyno : Z.P. "Aleksander" Piotr Pundzis, [2021]. - 1 gra (plansza/puzzle, 10 pionków, 40 żetonów, kostka biała, kostka czerwona, 55 kart, katapulta, miseczka) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x30x24 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm) + książeczka Dywizjon 303 i bitwa o Anglię (16 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zostań pilotem legendarnego Dywizjonu 303 i zestrzel jak najwięcej wrogich maszyn. Pilnuj ogona, aby bezpiecznie wrócić do bazy. Pomocna będzie znajomość historii „Dywizjonu 303” i „Bitwy o Anglię”, z którą można zapoznać się dzięki załączonej książeczce. Właściwe odpowiedzi na pytania pozwolą na zdobycie dodatkowych żetonów. Nowa, większa i bogatsza wersja lubianej przez wszystkich gry! Teraz jeszcze więcej zabawy!. źródło opisu: nota wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dziesiątka & chińczyk : 2 klasyczne gry. - Częstochowa : Adamigo, 2005. - 2 gry (dwustronna plansza do gry, kostka, pionki do gry (16 sztuk w czterech kolorach) ; w pudełku 21x34x3 cm.
Chińczyk & Dziesiątka to zestaw dwóch gier, które dostarczają graczom wiele emocji. Przeprowadź wszystkie swoje pionki przez cała planszę i ustaw je na linii wyjściowej przeciwnika w przypadku gry Dziesiątka, lub jak to dzieje się w grze Chińczyk postaraj się wprowadzić na pole końcowe wszystkie swoje pionki. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Go! Doggy Go! - Wiedeń : Piatnik, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka do gry, 4 figurki jamników składające się z części zawierających ogon i głowę, 28 części brzucha- po 7 dla każdego jamnika, 4 kości) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x22x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na miejsca, gotowi, start! Rozpoczyna się pasjonujący wyścig ulubionych czworonogów. Niestety w trakcie biegu psy robią się coraz dłuższe. Czyj jamnik jako pierwszy przekroczy tylnymi łapami linię mety? Gra dla 2-4 graczy od 4 lat, której celem jest jako pierwszy przekroczyć tylnymi łapami linię mety. [opis wg smyk.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 gra (55 kart, 1 karta z zasadami, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm. + instrukcja (8,5x8,5 cm.)
(BrainBox)
Wspólna zabawa - wspólna nauka zapamiętywania! Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Razem z rodziną i przyjaciółmi podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi. Wkrocz do świata magii i wykaż się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością! BrainBox - Harry Potter to nie lada wyzwanie dla wszystkich fanów małego czarodzieja. Na 55 kartach znajdziesz kultowe sceny ze wszystkich 8 filmów z serii, a także 440 pytań o ulubionych bohaterów, kluczowe momenty i dialogi. Sprawdź swoją wiedzę z różnych obszarów: od tradycji domów po Ministerstwo Magii! Na czym to polega? 1. Weź kartę z pudełka i odwróć klepsydrę. Przyglądaj się obrazkowi na karcie tak długo, jak przesypuje się piasek. Możesz przekręcić klepsydrę jeszcze raz, jeśli potrzebujesz więcej czasu. 2. Przekaż kartę innemu graczowi i rzuć kością. Liczba na kości wskazuje, na które pytanie musisz odpowiedzieć (na przykład gdy wyrzucisz 2, odpowiadasz na pytanie numer 2). 3. Gracz, któremu została przekazana karta, czyta na głos pytanie, na które musisz udzielić odpowiedzi. Następnie sprawdza Twoją odpowiedź, patrząc na obrazek na drugiej stronie karty. 4. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, zatrzymaj kartę. Jeśli jest błędna, odłóż kartę do pudełka. Teraz kolej na następnego gracza. 5. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart po upływie 10 minut, wygrywa! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kim jestem ? : Rozrywka dla całej rodziny. - Częstochowa : Kukuryku ; 2019. - 1 gra (110 kart, 4 opaski, klepsydra) : papier, karton, kolor ; w pudełku 21x21 cm + instrukcja (4 strony, ilustracje ; 14x10 cm.)
Zadaniem każdego z graczy jest odgadnięcie KIM SIĘ JEST, na podstawie zadawanych pytań i odpowiedzi reszty graczy. Podczas zabawy można udzielać jedynie odpowiedzi TAK lub NIE. Wygrywa ta osoba, która pierwsza odgadnie co przedstawia jej karta. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lotto : misie i rysie. - Warszawa : Granna, [2009]. - 1 gra (4 duże tablice, 24 małe obrazki) : karton, kolor ; w pudełku 19x11x4 cm + instrukcja (4 strony ; 15 cm).
(Klub Przedszkolaka)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Lotto Misie i rysie to gra z serii Klub przedszkolaka. O! Jaki śliczny puchaty mis! Zaraz znajdę takiego samego na dużej planszy. A wieczorem namówię tatę i Krzysia, żeby pobawili się ze mną. Bardzo lubię jak razem gramy! Misie i rysie to loteryjka obrazkowa, której bohaterami są zwierzęta. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lotto ortografia : 3 gry z elementami ortografii. - Częstochowa : Adamigo ; copyright 2001. - 3 gry (6 dwustronnych twardych plansz, 54 dwustronne, sztywne tafelki, 16 tafelków do gry) ; w pudełku 18x28x4 cm + instrukcja (4 strony; 15 cm.)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Spędzanie czasu razem z rodziną jest niezwykle ważne w celu zacieśniania więzi, poznawania siebie wzajemnie i wyrażania uczuć. Jest na to wiele sposobów, a granie w gry planszowe to tylko jedno z nich. Planszówki mają to do siebie, że dostarczają wiele rozrywki i niezwykle wciągają - nie tylko starszych ale i młodszych graczy, a do tego wymagają więcej aktywności i komunikacji niż np wspólne oglądanie filmów. Gry familijne są uniwersalnymi grami, stworzonymi właśnie po to, aby zadowolić jak najszersze grono odbiorców - tych bardziej jak i mniej doświadczonych graczy, dzieci, dorosłych, starszych. Edukacyjna loteryjka obrazkowa Lotto Ortografia to wspaniała propozycja dla dzieci, dla których ortografia jest prawdziwą pietą achillesową. Loteryjka polecana jest szczególnie dla młodych osób, które mają problemy z dysortografią lub dysleksją. Lotto Ortografia to właściwie zestaw 3 gier szczegółowo opisanych w instrukcji. Gra zawiera w sobie czynnik hazardowy, który dodatkowo uatrakcyjnia zabawę czyniąc ją jeszcze bardziej emocjonującą. Odtąd Twoje dziecko będzie prawdziwym mistrzem ortografii. Zestaw gry zawiera: 6 dwustronnych twardych plansz 54 dwustronne, sztywne tafelki 16 tafelków do gry Szczęśliwa Koniczynka, 3 gry ortograficzne, instrukcję do gry. Gra przeznaczona: dla 2 do 6 graczy, w wieku 6 lat. [opis wg morele.net)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mecz ! - Chwaszczewo : Z.P. "Aleksander" Piotr Pundzis, [2023]. - 1 gra (1 plansza do gry, 8 pionków do gry (4 żółte, 4 niebieskie), 2 tekturowe bramki, 4 plastikowe podstawki, 25 sztuk kart do gry, 4 żółte żetony, 1 żeton czerwony, 2 kostki do gry, notes) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 5x25x25 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 15x21 cm)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
MECZ, to Super Gra, w której każdy z graczy posiada swoją symboliczną drużynę piłkarską. W jej trakcie jak w prawdziwym meczu gracze walczą o piłkę, muszą podejmować strategiczne decyzje - wzmacniają obronę lub atak, starają się wypracować jak najlepszą pozycję do strzału na bramkę przeciwnika, a by ją zdobyć muszą wykazać się zręcznością i celnością. W trakcie gry zdarzają się faule, rzuty wolne, nieprzewidziane zwroty. Gra MECZ zapewni jej uczestnikom mnóstwo dobrej i emocjonującej zabawy.[Opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE ; copyright 2021. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, 30 czeków, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami) : karton, kolor ; w pudełku 39x32x8 cm. + instrukcja (4 stron, 15x21 cm.)
Nowa, polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego „Milionerów” i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy: Wyzwanie Dorośli vs Dzieci - Warszawa : EVO CE, 2017. - 1 gra (1 plansza, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 8 żetonów kół ratunkowych, 2 znaczniki drużyn, 4 pionki, 1 złoty banknot Milionerów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Nowa wersja kultowej gry opartej na słynnym teleturnieju. "Wyzwanie Dorośli vs dzieci” jest rozwinięciem idei „Milionerów” dostosowanym dla rodziców z młodymi pociechami. Doskonale sprawdzi się przy rodzinnych spotkaniach, wciągając do gry różne pokolenia. Zasady rozgrywki, 3 poziomy trudności pytań, 3 zupełnie nowe koła ratunkowe (konsultacja, zamiana pytania, poszukaj odpowiedzi), część kart dla dzieci z pytaniami obrazkowymi. [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramida ortograficzna : zasady pisowni języka polskiego. - Kraków : Wydawnictwo Epideixis, [2017?]. - 1 gra (25 trójkątów) ; ilustracje, karton, w pudełku 18x18x18x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
To proste! Podobnie jak w domino otrzymujemy zestaw elementów i dokładamy kolejne pasujące do siebie fragmenty. Przy okazji dokładania kolejnych trójkątów dziecko czyta, składa sylaby, dopasowuje podstawy do końcówek, ćwiczy podstawowe zasady ortografii: -ów, -ówna, -unek, -ulec, -uś, -arz, -eż, itd. Ważnym elementem jest samokontrola, czyli kolorowe paski i gwiazdki w rogach trójkątów, które powinny pasować do siebie i układać się w całość. To ładnie wykonana gra-pomoc edukacyjna dla jednej osoby lub do gry we dwoje. Rozwija pamięć, uczy wytrwałości, wzmacnia koncentrację i pomaga w trudnościach z ortografią. W zestawie jest 25 trójkątów. Na początek wystarczy, ale do rozbudowy mogłoby być więcej, żeby poznać i utrwalić więcej słów i zasad. Po opanowaniu tej podstawy można przejść do drugiej Piramidy Ortograficznej P2, która ćwiczy zasady pisowni wymiennej. [opis wg smyk.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trop Misie - Wydanie I. - Warszawa : Kangur, copyright 2020. - 1 gra (12 żetonów, plansza z czterech puzli) : karton, kolor ; w pudełku 16x17x4cm + instrukcja (1 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na planszy znajduje się dwanaście sympatycznych misiów. Mali gracze bawiąc się, powinni przyporządkować żetony do planszy, czyli ułożyć je w odpowiednich miejscach. Gdy dziecko dopiero zaczyna swoją przygodę z grą, może najpierw układać żetony pasujące tylko do jednej części planszy. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojsko - Warszawa : Kangur Sp. z o.o., [2020] - 1 gra (54 karty do gry, 2 karty pułapki) : papier, karton, kolor ; w pudełku 3x17x11 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje; 15 cm).
(Dzieci Kontra Rodzice)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Dynamiczna gra o wojsku! Dlaczego mundur jest w moro? Czym zajmuje się saper? Dlaczego żołnierze jeżdżą na rosomaku? Wiele interesujących pytań sprawi, że poczujecie się jak dzielni żołnierze. Odczytaj przeciwnikom pytanie, ciekawe czy znają odpowiedź ;) Quiz wiedzy ma charakter dydaktycznej zabawy, zapoznaje dzieci z tematyką wojskową, pokazując jak ważny to temat dla obronności kraju. Wesoła zabawa, w której dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Gra zawiera ponad 150 pytań, ponad 50 kart, 2 karty pułapki oraz instrukcję. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 paszport do gry, 12 wyjmowanych pieczątek, 100 dwustronnych kart, 40 żetonów podróży, 7 kafelków biletów, 6 pionków postaci, 1 woreczek, 6 plastikowych podstawek, 1 kostka do gry z naklejkami) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm)
(Uczmy się)
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzęta - Warszawa : Kangur Sp. z o.o., [2020] - 1 gra (54 karty do gry, 2 karty pułapki) : papier, karton, kolor ; w pudełku 3x17x11 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje ; 15 cm).
(Dzieci Kontra Rodzice)
Gdzie jest produkowany miód? Które zwierzę najlepiej utrzymuje równowagę? Czy istnieją psy z niebieskimi językami? A jak nazywa się dom bobra? Zagrajcie i odkryjcie tajemnice fauny zamieszkującej wszystkie zakątki świata! Spędźcie czas w rodzinnym gronie i poznajcie ciekawostki na temat przeróżnych zwierząt, które żyją z Wami w domu, oglądacie w ZOO lub podziwiacie tylko na zdjęciach z Afryki! W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Zawartość pudełka: 54 karty do gry, 208 pytań, 2 karty pułapki, instrukcja. [opis wg taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej