Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Gry i zabawki
(14)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(7)
Placówka
Oddział dla dzieci
(2)
Zbiory specjalne
(12)
Autor
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Daujean Cyrille
(2)
Bevennuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Borchelt April
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gravel Sophie
(1)
Głowińska Anita
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kleinert Carmen
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
May Dann
(1)
Moon Alan R. Dookoła świata : wielkie jeziora
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Qi Christina
(1)
Quilliams Chris
(1)
Robinson Naomi
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rüttinger Heidemarie
(1)
Skuba Alicja
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Młodzież
(11)
9-13 lat
(10)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(6)
Dorośli
(5)
0-5 lat
(3)
Rodzice
(1)
Temat
Cztery żywioły
(1)
Dzieci
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Opowiadacze
(1)
Rodzina
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyspy
(1)
Zwierzęta
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(13)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry edukacyjne
(3)
Gry strategiczne
(2)
Plansze do gry
(2)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(13)
14 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine ; ilustracje Anita Głowińska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (puszka, 30 kart) : metal, papier, karton, kolor ; w pudełku 8x8x13 cm + zasady gry (12 stron : ilustracje).
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części)) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13x13 cm).
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży! [opis z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; 2015. - 1 pudełko ; 23x16x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (plansza główna 2 plansze ognisk i zaślepki 184 karty 12 żetonów celów 20 żetonów szlaków 12 żetonów premii 28 żetonów dróg 5 żetonów trybu jednoosobowego żeton pierwszego gracza 5 kopert z dodatkowymi kartami znacznik rundy 4 składane podajniki instrukcja indeks kart zawierający dziennik obserwacji przyrodniczych schemat składania podajników) : papier, kolor, ilustracje ; w pudełku 29x29x8 cm. + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 28x28 cm.)
Niezwykłe spotkania z naturą! Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.Na czym to polega? Podczas rozgrywki uczestnicy na zmianę umieszczają żetony szlaku na jednej z dwóch plansz. Skorzystanie z planszy głównej pozwala na zdobywanie kart, jednak ich zagrywanie wymaga spełnienia określonych warunków. Z kolei wykorzystanie planszy ogniska aktywuje specjalne akcje, które pomagają w realizowaniu indywidualnych strategii i daje możliwość realizowania celów, za które otrzymamy dodatkowe punkty zwycięstwa. W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące i okolicy karty podłoży (siedliska życia zwierząt), karty obserwacji (konkretne gatunki zaobserwowane podczas wędrówki), oraz karty krajobrazów i znalezisk (widoki i interesujące pamiątki z wypraw). Zwycięży ten, który zdobędzie najwięcej punktów w zdobytych zestawach kart oraz na planszy ogniska. Dlaczego pokochasz tę grę?Łąka to tytuł wzbudzający wiele wyjątkowych emocji. Z jednej strony jest to wyścig, w którym staramy się jak najszybciej zrealizować cele, z drugiej zaś staramy się zaprosić najciekawsze gatunki zwierząt przygotowując im dogodne siedlisko, wzbogacamy, budujemy, kompletujemy, tworzymy... W grze znajdziemy ponad 200 unikatowych kart inspirowanych przyrodą i krajobrazami centralnej Europy. Dzięki nim kolejne partie różnią się od siebie, a uczestnicy mają okazję wypróbować różne strategie. Wzbogacona o przepiękne ilustracje, które klasyczną techniką akwareli wykonała Karolina Kijak, Łąka zachwyca wykonaniem. Każda karta to nie tylko narzędzie w grze, ale również małe dzieło sztuki, które cieszy oko podczas zabawy! Oprócz przyjemności płynącej z grania, Łąka oferuje nam również poszerzenie przyrodniczej wiedzy. Do gry dołączony jest specjalny indeks kart, pełen przystępnie napisanych ciekawostek o gatunkach, które się na nich pojawiają. Gra zawiera również 5 kopert z mini-dodatkami, które zaskoczą nas swoją zawartością, dodatkowo rozbudowując zabawę! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul : wersja polska / gra Michaela Kieslinga ; produkcja: Sophie Gravel ; ilustracje: Chris Quilliams. - Gdańsk: Rebel ; copyright 2022. - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, materiał, kolor ; 26x26x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa! W wielokrotnie nagradzanej grze Gnaj, robaczku! bierzecie udział w szalonym wyścigu dżdżownic, podczas którego ryjecie ogród sąsiadów. Gdy dżdżownice znikną w ziemi, spróbuj odgadnąć, która będzie najszybsza. Jeśli dżdżownicy uda się po drodze skubnąć stokrotkę albo poziomkę, będzie ryła jeszcze szybciej! Zwycięży ta, która jako pierwsza wystawi głowę z ziemi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa : przygoda dla prawdziwych śmiałków / Matt Leacock, ilustracje C.B. Canga, tłumaczenie - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (58 kart do gry - 28 Kart Skarbów, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 Wzbiera Woda!, 3 Lot Helikopterem, 2 Worki z piaskiem, 24 Karty Zalania, 6 Kart Śmiałków, 24 pola Wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów : Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu, 1 Wodomierz, 1 znacznik Poziomu Wody,) : metalowe pudełko, ilustracje ; w pudełku 21x16x7 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje, 15x20 cm.)
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką! .
Gracze wcielają się w członków wyprawy, która odnalazła wyspę, na której ukryto cztery skarby odpowiadające czterem żywiołom. Gracze muszą odnaleźć skarby, a następnie uciec z wyspy, zanim ta utonie – grunt zapada się w głębiny wraz z każdym ruchem graczy. Im dłużej trwa wyprawa, tym szybciej woda pokrywa kolejne tereny. Gra to ciągła walka z czasem. Gra oferuje możliwość rozgrywki dla 2 i więcej graczy, którzy mogą wybierać spośród 6 dostępnych kart postaci. Każda z nich ma specjalne umiejętności i zdolności, które pomagają w osiągnięciu celu, czyli zdobyciu skarbu. Dzięki tej różnorodności każda rozgrywka nie będzie powtarzalna. Sama wyspa jest układana w sposób losowy – służą do tego karty wyspy. Od jej ułożenia także zależy przebieg całej rozgrywki. Karty wyznaczają miejsca ze skarbami, miejsca startu poszczególnych graczy oraz miejsce, z którego można uciec z wyspy. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociagu : Europa / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 110 kart wagonów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja ([16] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów, 32 karty Biletów, 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód, Złoty Bilet) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 27 cm).
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : zmiana toru/ Alan R. Moon ; tłumaczenie Katarzyna Kaszorek. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (plastikowa stacja rozrządowa, 40 kart zadań, karta pomocy, 2 lokomotywy, 2 zepsute tory, 5 wagonów (po 1 czerwonym, żółtym, niebieskim, czarnym kolorze) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 27 cm).
Z nadejściem XX wieku następuje rozwój sieci kolejowej - podróżowanie między większymi miastami zajmuje zaledwie kilka dni. Przewóz towarów jeszcze nigdy nie był tak szybki i tani, więc pracownicy stacji rozrządowych na czele z inżynierami mają pełne ręce roboty i robią co mogą, aby ustawić wagony towarowe na odpowiednie tory. Logiquest: Wsiąść do Pociągu - Zmiana toru to jednoosobowa gra logiczna, w której wcielasz się w bardzo ważną rolę: dyżurnego manewrowego. Twoim zadaniem jest ustawianie załadowanych wagonów na odpowiednich torach i wyprawianie lokomotyw tak, aby pociągi wjechały na stację o czasie. Musisz wykazać się nie lada bystrością, ponieważ wagony rzadko stoją tam, gdzie powinny. Na czym to polega? Celem gry jest ustawienie lokomotyw i wagonów na torach w odpowiedni sposób przy wykonaniu jak najmniejszej liczby ruchów. Wybierz kartę zadania w kolorze odpowiadającym poziomowi trudności. Następnie umieść lokomotywy, wagony i zepsute tory na pozycjach początkowych na stacji rozrządowej według schematu. Popychaj, przyłączaj i odłączaj wagony, starając się ustawić je tak, jak pokazano na karcie zadania. Pamiętaj, że chodzi o to, by wykonać jak najmniej działań, więc mądrze planuj kolejne akcje i skorzystaj z wyobraźni! Policz liczbę wykonanych ruchów i sprawdź wynik na karcie. Jesteś już mistrzem manewrowym, a może dopiero szeregowym ustawiaczem? Sprawdź, czy umiesz rozwiązać tę łamigłówkę w mniejszej liczbie ruchów! Czym jest Logiquest? To seria jednoosobowych łamigłówek o prostych zasadach, będących nie lada wyzwaniem dla całej rodziny. Każda z nich dotyczy innego tematu i posiada unikalny mechanizm, pobudzający uczestników do nieszablonowego myślenia. Dzięki elementom wysokiej jakości oraz zagadkom o zróżnicowanym poziomie trudności, łamigłówki z serii Logiquest zapewniają wiele godzin doskonałej zabawy. Dlaczego pokochasz tę grę? Zmiana toru to doskonałe narzędzie do ćwiczenia wyobraźni przestrzennej i planowania swoich działań. Uczestnicy muszą wysilić umysł, by wykonać zadanie w jak najmniejszej liczbie ruchów. W pudełku znajdziemy 40 łamigłówek na 4 poziomach trudności, dzięki czemu gra będzie dla nas wyzwaniem na długie godziny. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemniczy ogród / autorzy James A. Wilson, Clarissa A. Wilson ; ilustracje April Borchelt, Dann May, Christina Qi, Naomi Robinson. - Wydanie I. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (99 ilustrowanych kart, 7 plansz z wynikami, 7 ścianek, 7 kart pomocy, 25 znaczników kotylionów, 3 znaczniki medali, 3 płytki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 24x24 cm).
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. Dlaczego pokochasz tę grę? Tajemniczy ogród został stworzony przez autora Everdell. Z popularną planszówką łączą go proste zasady podstawowe oraz niezwykle estetyczne wykonanie z charakterystycznymi elementami 3D. W Tajemniczy ogród może zagrać jednocześnie od 1 do 7 osób, a dodanie kolejnych uczestników nie wydłuża czasu rozgrywki. W podstawowym wariancie gry mamy do wyboru dwa tryby: współpracę oraz rywalizację. Dodatkowo w pudełku znajdują się również 2 dodatki: Przyjaciele (zwierzęta zamieszkujące nasze ogrody) oraz Budynki dekoracyjne. Pozwolą one poszerzyć dostępną pulę działań i wypróbować nowe strategie. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit odyseja : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (plansza z torem punktów, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych króliczków) ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (8 stron ; ilustracje, 25x25 cm.)
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 gra (55 kart, 1 karta z zasadami, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm. + instrukcja (8,5x8,5 cm.)
(BrainBox)
Wspólna zabawa - wspólna nauka zapamiętywania! Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Razem z rodziną i przyjaciółmi podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi. Wkrocz do świata magii i wykaż się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością! BrainBox - Harry Potter to nie lada wyzwanie dla wszystkich fanów małego czarodzieja. Na 55 kartach znajdziesz kultowe sceny ze wszystkich 8 filmów z serii, a także 440 pytań o ulubionych bohaterów, kluczowe momenty i dialogi. Sprawdź swoją wiedzę z różnych obszarów: od tradycji domów po Ministerstwo Magii! Na czym to polega? 1. Weź kartę z pudełka i odwróć klepsydrę. Przyglądaj się obrazkowi na karcie tak długo, jak przesypuje się piasek. Możesz przekręcić klepsydrę jeszcze raz, jeśli potrzebujesz więcej czasu. 2. Przekaż kartę innemu graczowi i rzuć kością. Liczba na kości wskazuje, na które pytanie musisz odpowiedzieć (na przykład gdy wyrzucisz 2, odpowiadasz na pytanie numer 2). 3. Gracz, któremu została przekazana karta, czyta na głos pytanie, na które musisz udzielić odpowiedzi. Następnie sprawdza Twoją odpowiedź, patrząc na obrazek na drugiej stronie karty. 4. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, zatrzymaj kartę. Jeśli jest błędna, odłóż kartę do pudełka. Teraz kolej na następnego gracza. 5. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart po upływie 10 minut, wygrywa! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej