Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(128)
Forma i typ
Książki
(68386)
E-booki
(14655)
Proza
(11377)
Poezja
(5231)
Filmy i seriale
(3850)
Gry i zabawki
(128)
Audiobooki
(2441)
Publikacje popularnonaukowe
(1322)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(938)
Publikacje dydaktyczne
(527)
Komiksy i książki obrazkowe
(474)
Poradniki i przewodniki
(463)
Publikacje naukowe
(406)
Publikacje dla niewidomych
(336)
Dramat (rodzaj)
(211)
Publikacje fachowe
(181)
Publikacje informacyjne
(107)
Albumy i książki artystyczne
(69)
Publikacje religijne
(56)
Muzyka
(49)
Druki ulotne
(19)
Publikacje promocyjne
(19)
Książka
(8)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Audiobook
(6)
Mapy
(5)
Ksiażki
(3)
Rysunki
(2)
Artykuły
(1)
Dramat
(1)
Literatura faktu, eseje, publicytyka
(1)
Poradniki
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Rękopisy
(1)
Dostępność
wypożyczone
(70)
dostępne
(58)
Placówka
Oddział dla dzieci
(38)
Zbiory specjalne
(90)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(8)
Kłos Joanna (grafik)
(5)
Czuba Sławomir
(4)
Galewska-Kustra Marta
(4)
Traczykowski Grzegorz
(4)
Miśkiewicz Magdalena
(3)
Moon Alan R. (1951- )
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Ślubowska Anna
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Bernacka Agnieszka
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Brand Inka (1977- )
(2)
Brand Markus (1975- )
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cebera Marta (1987- )
(2)
Ced (1981- )
(2)
Cieślak Agata (tłumaczka)
(2)
Cywińska Anna (ilustrator)
(2)
Da Silva Maëva
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Deschamps Christine
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kłos Joanna
(2)
Madejski Jan
(2)
Meredith Sam
(2)
Mrożek Kamila (grafik)
(2)
Murawska Iwona
(2)
Pitura Urszula
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pätzke Anne (1982- )
(2)
Rutowska-Leśniewska Monika
(2)
Schoett Marianna
(2)
Taylor Georgie
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Walczak Przemysław
(2)
Andersen Martin
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Armbruster Susanne
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauman Sabina
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bevennuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bobrowski Hubert (historyk)
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Borchelt April
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cardouat Marie (1981- )
(1)
Cari Corene
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chimiak Julia
(1)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Cieslik Chris
(1)
Coronado Amanda
(1)
Costaño Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czaplicki Maciej
(1)
Darsaklis Chris
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Dofresh (1977- )
(1)
Dominicis Andrea de
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Duc Monika
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Filipowska Agnieszka
(1)
Flodén Thomas
(1)
Florkiewicz Łukasz
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fort Wilfried Marie et
(1)
Friese Friedemann (1970- )
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Goodenough Josh
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Gravel Sophie
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hanuise Eric
(1)
Homes Karl
(1)
Innes Andrews
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(62)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(108)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(126)
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(128)
Odbiorca
Dzieci
(99)
Młodzież
(76)
6-8 lat
(64)
Dorośli
(52)
9-13 lat
(51)
0-5 lat
(42)
14-17 lat
(42)
Rodzice
(5)
Logopedzi
(3)
6-8
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(1)
Temat
Zwierzęta
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Koty
(4)
Współzawodnictwo
(4)
Gry i zabawy literackie
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Korekcja mowy
(3)
Myszy
(3)
Nauka czytania
(3)
Pucio (postać fikcyjna)
(3)
Czytanie sylabowe
(2)
Dzieci
(2)
Królik
(2)
Las
(2)
Lis
(2)
Matematyka
(2)
Nauka liczenia
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pisownia
(2)
Pojazdy
(2)
Rodzina
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Usypianie dzieci
(2)
Wyspy
(2)
Zabawa
(2)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Barwy
(1)
Batory (statek pasażerski)
(1)
Bilety komunikacyjne
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Ciemność
(1)
Ciągnik rolniczy
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Cztery żywioły
(1)
Dinozaury
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dziadek do orzechów
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
Geolodzy
(1)
Grzybobranie
(1)
Grzyby
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Humor
(1)
Irene Adler (postać fikcyjna)
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Język polski
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kolonializm
(1)
Logika
(1)
Mars (planeta)
(1)
Masza i Niedźwiedź (postacie fikcyjne)
(1)
Małe miasto
(1)
Miasta
(1)
Misia (postać fikcyjna)
(1)
Mięczaki
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Motoryka mała
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Odejmowanie (matematyka)
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Okultyzm
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Opowiadacze
(1)
Osadnictwo
(1)
Osobowość
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Podróżnictwo
(1)
Podróżnicy
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Potwory
(1)
Psy
(1)
Sen
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Transport
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wzrok
(1)
Zabójstwo
(1)
Zaręczyny
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Ślimaki
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(97)
Gry i zabawy umysłowe
(55)
Gry edukacyjne
(20)
Gry w karty
(12)
Gry strategiczne
(8)
Gry i zabawki
(6)
Książka-zabawka
(6)
Książki dla małych dzieci
(6)
Gry i zabawy
(5)
Komiks przygodowy
(4)
Karty do gry
(3)
Plansze do gry
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Horror
(1)
Komiks
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Rymowanki
(1)
Układanki
(1)
Zabawy konstrukcyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(103)
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
128 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyk fizyk : edycja deluxe / autor: Dominic Crapuchettes ; ilustracje: Jacoby O'Connor ; opracowanie polskich pytań Agnieszka Weidemann, Jacek Drewnowski, Artur Szrejter, Kamil Śmiałkowski ; tłumaczenie: Magdalena Miśkiewicz, projekt graficzny Cezary Szulc. - Warszawa : Egmont, © 2020, 2021. - 1 gra (mata do obstawiania zakładów, 7 ścieralnych tabliczek do wielokrotnego użytku, 1 klepsydra (30 sek.), 7 ścieralnych markerów z gąbką, 106 żetonów o wartości od 100$ do 2500$, 250 pytań z różnych dziedzin) ; w pudełku 30x30x8 cm. + instrukcja (4 strony , ilustracje ; 25x25 cm.)
Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Znasz odpowiedź na to pytanie? Jeśli nie - spróbuj zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? "Ryzyk Fizyk" to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe i niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra Edukacyjna Polska / Paweł Czapczyk, redakcja Hubert Bobrowski, ilustracje: Monika Rychlicka-Borzechowska, projekt gry i skład gry Aleksandra Bartosik. - Warszawa : Edgard, 2019. - 1 gra (plansza, plakat, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 30 kart z pytaniami, 5 pionków, 1 kostka) ; 24,5 x 25 x 5,5 cm. + instrukacja (8 stron , ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! "Gra edukacyjna. Polska" to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju. Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski / Maciej Czaplicki, ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o., copyright 2022. - 1 gra (25 kart przedmiotów, 24 karty koszyczków, 5 kart wariantów) : ilustracje, papier ; w pudełku 11x16x4,5 cm. + instrukcja (2 strony, ilustracje ; 14 cm.)
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Boom Boom : junior / pomysł gry Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Piotr Milewski, Aneta Wróblewska, Jacek Zdybel. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 gra (56 kart, dzwonek, plansza, instrukcja) : tektura, plastik, metal, kolor ; w pudełku 26x15x10 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie / koncepcja i opracowanie: Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski ; opracowanie techniczne: Grzegorz Traczykowski, opracowanie graficzne: Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl SA, [2021]. - 1 gra (1 plansza, 2 elementy przestrzenne, 4 koszyczki, 21 grzybów jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15x21 cm).
Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych grzybów. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten, kto zbierze ich najwięcej. Uważajcie na różnego rodzaju przeszkody, które możecie napotkać na trasie swojej wędrówki przez las. Treflikowe Grzybobranie to odsłona kultowej gry dla dzieci, tym razem wzbogacona o motyw z serialu pt. "Rodzina Treflików". Jej dużym atutem jest przestrzenna plansza z polami zadań oraz piękną, kolorową grafiką przedstawiającą Treflika i jego rodzinę. W zależności od wybranego wariantu gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śladami Phileasa Fogga / Sławomir Czuba ; ilustracje Dorota Wojciechowska-Danek. - Wydanie II. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 1 Planszetka Biuro Podróży, 4 planszetki Postaci, 4 pionki, 50 kart Biletów, 8 kart Podróży Pieszo, 12 kart Rund, 30 kart Wydarzeń, 56 banknotów, Znacznik Pierwszego Gracza, Znacznik Rundy) : karton, plastik, tektura ; w pudełku 27x27x8 cm. + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 20 cm).
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata! Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami przejść kilkaset mil pieszo. Nie jest łatwo, bo na początku swojej podróży masz w kieszeni tylko 135 funtów oraz bilet na lot balonem. To nie koniec niespodzianek! Musisz także uważać na pozostałych członków Klubu, ponieważ nie zawsze grają fair; groźni piraci lub tubylcy mogą przeszkodzić Ci w podróży, a wykolejenie pociągu znacznie opóźni Twoją wyprawę. Wygraj wyścig, planując podróż i przewidując ruchy swoich rywali! Gra planszowa inspirowana powieścią J. Verne’a „W 80 dni dookoła świata”. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek Psotek / autor Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, copyright 2021. - 1 gra (plansza, figurka drzewa (z dwóch elementów), 4 figurki - kotek, myszka, wieiórka, ptaszek, 2 kostki, 2 dyski do zamocowania na drzewie - kryjówka dla wiewiórki i ptaszka, 4 kafelki z kocimi przysmakami - kocimięta, mleko, puszka, miseczka karmy, ; w pudełku 26x26x3 cm. + instrukcja (4 strony, 18 cm.)
(Rodzinka Wygrywa)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Kotek Psotek to pełna frajdy gra familijna. Uczy najmłodszych logicznego myślenia, radzenia z emocjami, a całą rodzinę udanej współpracy. Proste zasady, ciekawa fabuła, która nie nudzi się także starszym uczestnikom, to gwarancja udanej rozgrywki. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO / autor gry Tom Delmé ; opowiadanie Zofia Stanecka ; ilustracje Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (36 kafelków, 8 żetonów postaci) : tektura, kolor ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 12 cm).
Gra na podstawie książek o Basi. Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bajkownicy / zilustrowała Małgorzata Detner ; [tekst: Zielona Sowa]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - [20] stron : ilustracje ; 30 cm.
(Przeplatanki Rymowanki)
Lubicie bajki? Jeżeli tak, to na pewno poznacie te postaci! Znajdziecie tu pirata i księżniczkę, smoka i rycerza w lśniącej zbroi, krasnala, wróżkę i olbrzyma. Nie zabraknie też syrenki i wesołej czarownicy. Oto zabawni Bajkownicy! Czytajcie rymowane teksty i twórzcie własne historyjki. Możecie wspólnie z dzieckiem mieszać poszczególne części opowiadania, tak aby powstała jeszcze zabawniejsza rymowanka! A gdy przy okazji rycerzowi wyrosną smocze skrzydła, a czarownicy urośnie syreni ogon, wspólnie cieszcie się swoją pomysłowością! Zabawa z książką możliwa jest dzięki jej wyjątkowej formie. Sztywne strony podzielone zostały na trzy ruchome części. Wasze zadanie polega na przekładaniu stron wybranej części i łączeniu fragmentów ilustracji w dowolny sposób. Dzięki temu powstają zabawne obrazki, śmieszne postaci, dziwne przedmioty, a historyjka, którą czytamy w książce za każdym razem brzmi zupełnie inaczej... [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KO/O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Plus minus : nauka liczenia / Marcin Dudek ; ilustracje: Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2021. - 1 gra (110 kart: 45 kart dodawanie, 45 kart odejmowanie, 20 kart celów) : tektura, kolor ; w pudełku 14x19x4 cm + instrukcja (6, [2] strony : ilustracje ; 18 cm).
Gra "Plus minus. Nauka liczenia" pomaga dzieciom utrwalić umiejętność dodawania i odejmowania do 10. Z kolejnymi wariantami przyspiesza ten proces i wprowadza dodatkowe pojęcia (parzyste, nieparzyste, mniejsze niż itd.). Gra ma 3 poziomy trudności. Wariant 1. jest wprowadzeniem do działania kart. Dzieci zaczynają dodawać i odejmować do 10, starając się coraz szybciej wykonywać działania. Wariant 2. to zręcznościowa wersja wariantu 1. Z kart ułożonych w formie kwadratu 4 × 4 uczestnicy zbierają te z wynikiem spełniającym konkretny warunek (np. parzyste). Wariant 3. jest przeznaczony dla zaawansowanych graczy. Mając do wyboru określoną liczbę akcji, gracze muszą tworzyć ciągi działań szybciej od innych. Tutaj znaczenie ma nie tylko umiejętność wykonywania działań, lecz także strategiczne myślenie. 90 kart działań i 20 kart celów zapewnią godziny świetnej zabawy, przy okazji poprawiając u młodszych uczestników szybkość liczenia! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : znajdź zwierzaka : gra przestrzenna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2021. - 1 gra (trójwymiarowe elementy gry: 6 drzew, 3 krzewy, 12 kartonowych figurek zwierząt, 12 dużych żetonów z ilustracjami zwierząt, 25 żetonów żołędzi (punktacji) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 24x24x7cm + broszura (4 strony).
Leśne zwierzęta ponownie zapraszają do swojego domu. Wyjątkowego, bo trójwymiarowego, a w takim lesie z łatwością można się schować! Hej, czy przypadkiem nie stał tu przed chwilą łoś? Gdzie on się podział? "Rok w lesie. Znajdź zwierzaka" to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy. (opis wg wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, copyright 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. czytnika z folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje ; 20cm.)
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pentago : genialnie zakręcona gra logiczna / [Thomas Flodén]. - Warszawa : Egmont Polska ; copyrigt 2016. - 1 gra (pudełku: plansza składająca się z czterech części, 18 białych kul, 18 czarnych kul): karton, plastik, tektura, kolor ; 24x24x5 cm+ instrukcja (20 stron ; 14x14 cm)
Gracze na przemian układają na planszy po jednej kuli w swoim kolorze. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 5 swoich kul w jednym rzędzie. Wydaje się łatwe? Tylko pozornie - po każdy ułożeniu kuli, gracz obraca jedną z czterech części planszy o 90 stopni! [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Magiczne Obrazki)
(Psi Patrol)
Przygotuj się do lotu razem z Psim Patrolem! Dzięki latarce z kartonu zobaczysz to, co jeszcze przed chwilą było ukryte... Powodzenia! [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KZ/O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fauna junior : edukacyjna gra planszowa o zwierzętach / autor Friedemann Friese ; ilustracje Peter Nishitani, Alexander Jung ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont, © 2011. - 1 pudełko (90 dwustronnych kart przedstawiających 180 zwierząt, 1 pudełko na karty, 1 plansza, 6 płytek z siedliskami zwierząt, 16 żetonów w czterech kolorach - po cztery dla każdego gracza, 4 wskaźniki punktów w czterech kolorach - po jednym dla każdego gracza, 4 wskaźniki punktów w czterech kolorach - po jednym dla każdego gracza) ; w pudełku 30x30x9 cm.+ instrukcja (6 stron, ilustracje ; 20 cm.)
Edukacyjna gra planszowa o zwierzętach! Podczas tej rodzinnej gry planszowej gracze zdobywają punkty za prawidłowe odpowiedzi na pytania związane ze zwierzętami widocznymi na kartach: - gdzie zwierzę żyje? - co je? - ile waży? - czy znosi jajka? Sprawdź swoją wiedzę o zwierzętach! Czy pandy mieszkają w górach? Czy wszystkie węże składają jajka? Czy świnka wietnamska waży więcej niż rower? Jeśli podasz poprawne odpowiedzi, zdobędziesz cenne punkty. Wszyscy gracze z pewnością dowiedzą się wielu ciekawych rzeczy na temat zwierząt! Karty przedstawiają aż 180 gatunków zwierząt, dzięki czemu każda rozgrywka jest inna! [opis wg allegro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić)
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce Pucio uczy się mówić. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – logopeda, pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Wciąż krąży między Łodzią i Warszawą. W Łodzi prowadzi gabinet logopedyczny dla dzieci, w Warszawie pracuje jako adiunkt w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Autorka serii książek wspierających rozwój mowy dziecka, w tym bestsellerowych Z muchą na luzie ćwiczymy buzie i Pucio uczy się mówić. Więcej informacji na www. facebook.com/marta.galewskakustra Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić „pracę na etacie” i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami. [opis wg bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BT/O (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się z Puciem)
Pucio ma ochotę na zabawę, ale nadchodzi wieczór i wszyscy układają się do snu. Misia już śpi, więc trzeba być cicho, żeby jej nie obudzić. A co robią inni? Dźwig przez cały dzień nosił ciężary i teraz smacznie chrapie. Drzewo i samochód na parkingu też odpoczywają. Ciocia, która świętowała swoje urodziny, uśmiecha się przez sen. Budka z lodami jest zamknięta, a samolocik Pucia leży spokojnie pod łóżkiem. Ty też zgaś światło i słodko śpij – jutro czeka cię mnóstwo nowych przygód! [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. BT/O (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić)
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, zachęcającymi do nazywania obiektów i powtarzania dźwięków, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. Pucio uczy się mówić. Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych to czwarta po Wierszykach ćwiczących języki, Z muchą na luzie ćwiczymy buzie oraz Zeszytowym treningu mowy książka z bestsellerowej serii Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać. [opis wg nk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BT/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić)
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy! Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, zachęcającymi do nazywania obiektów i powtarzania dźwięków, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BT/I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej