Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Oddział dla dzieci
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Fabicka Patrycja
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Cieślak Piotr
(1)
Gimeno-Segovia Mercedes
(1)
Harrigan Nicholas
(1)
Johnston Eric R
(1)
Klang Joachim
(1)
Miller Dean
(1)
Perry Greg M
(1)
Petzold Charles (1953- )
(1)
Ponteves Hadelin de
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wojtkowiak Katarzyna
(1)
Wójcicki Łukasz (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
Dzieci
(2)
9-13 lat
(1)
Informatycy
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Powieść polska
(3856)
Powieść amerykańska
(2657)
Dokumenty audiowizualne
(2032)
Kobieta
(2018)
Powieść angielska
(1457)
Programowanie (informatyka)
(-)
Film amerykański
(1409)
Polska
(1387)
Powieść młodzieżowa polska
(1288)
Poezja polska
(1109)
Rodzina
(1063)
Przyjaźń
(1062)
Literatura polska
(886)
Tajemnica
(864)
Miłość
(852)
Zwierzęta
(700)
Film familijny
(688)
Pamiętniki polskie
(682)
Relacje międzyludzkie
(566)
Opowiadanie polskie
(562)
Zabójstwo
(519)
Powieść niemiecka
(513)
Film animowany
(509)
Powieść francuska
(508)
Śledztwo i dochodzenie
(491)
Wojna 1939-1945 r.
(490)
II wojna światowa (1939-1945)
(481)
Sekrety rodzinne
(466)
Wojsko
(454)
Dramat filmowy
(437)
Małżeństwo
(413)
Dzieci
(397)
Podręczniki akademickie
(397)
Fantastyka
(382)
Trudne sytuacje życiowe
(378)
Encyklopedie
(375)
Rodzeństwo
(373)
Historia
(345)
Komedia filmowa
(345)
Nastolatki
(337)
Życie codzienne
(337)
Język polski
(334)
Policjanci
(330)
Uczucia
(327)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(325)
Publicystyka polska
(322)
Boże Narodzenie
(317)
Powieść młodzieżowa angielska
(303)
Psy
(298)
Żydzi
(298)
Wybory życiowe
(294)
Matki i córki
(291)
Dziewczęta
(288)
Magia
(288)
Dramat polski
(275)
Film angielski
(263)
Sztuka
(260)
Film grozy
(255)
Film dla dzieci i młodzieży
(253)
Film fantastyczny
(251)
Film polski
(251)
Wydawnictwa popularne
(245)
Literatura
(244)
Koty
(240)
Kultura
(239)
Osoby zaginione
(229)
Podróże
(226)
Arystokracja
(225)
Film przygodowy
(222)
Dziecko
(218)
Słowniki biograficzne
(216)
Dziadkowie i wnuki
(211)
Filozofia
(210)
Warszawa
(208)
Pisarze polscy
(204)
Film francuski
(195)
Poszukiwania zaginionych
(195)
Władcy
(193)
Ludzie a zwierzęta
(189)
Uczniowie
(187)
Uprowadzenie
(182)
Rośliny
(179)
Film akcji
(175)
Bibliografia
(173)
Relacja romantyczna
(171)
Ruch oporu
(171)
Zamki i pałace
(169)
Prywatni detektywi
(167)
Wakacje
(166)
Ojcowie i córki
(164)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(156)
Armia Krajowa
(154)
Opowiadanie dziecięce polskie
(151)
Film niemiecki
(149)
Humor
(149)
Chłopcy
(148)
Lekarze
(148)
Dziennikarze
(145)
Przestępczość zorganizowana
(145)
Fizyka
(144)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Inżynieria i technika
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Oto przewodnik po wspaniałym, nieodkrytym jeszcze do końca świecie informatyki kwantowej. Aby ją zrozumieć, niepotrzebny jest doktorat z fizyki kwantowej i wyższej matematyki. Dzięki tej książce opanujesz zestaw pojęć niezbędnych do zrozumienia działania QPU, dowiesz się, jakie problemy mogą rozwiązać aplikacje QPU i nauczysz się korzystać z narzędzi do pisania programów dla QPU. Zaprezentowane tu koncepcje są bogato ilustrowane przykładami, które można łatwo uruchomić na darmowym symulatorze QCEngine. Istnieje też możliwość korzystania z fizycznych QPU (kilka prototypów QPU udostępniono w chmurze). Interesującą, choć nieco trudniejszą częścią przewodnika jest rozdział poświęcony zastosowaniu obliczeń kwantowych w uczeniu maszynowym. W tej książce: koncepcje programowania procesorów kwantowych kubity, superpozycja i teleportacje kwantowe prymitywy QPU wzmacnianie amplitudy, kwantowa transformacja Fouriera i szacowanie fazy przykłady aplikacji QPU [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O klockach LEGO marzy każdy dzieciak. Ich nowy zestaw jest dla wielu jednym z najbardziej wyczekiwanych prezentów! Budowanie pojazdów, wiosek czy nawet fantastycznych zwierząt stało się ulubionym sposobem zabawy całych rodzin. Jest to jeden z najprzyjemniejszych sposobów rozwijania wyobraźni i kreatywności. Doskonały w tej kwestii jest też Minecraft - niezwykła gra komputerowa o prostych zasadach i niczym nieskrępowanych możliwościach. Gracz może budować różne obiekty, walczyć z wrogimi istotami, tworzyć narzędzia, a nawet tworzyć własne światy. A gdyby tak spróbować połączyć LEGO z Minecraftem? Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przekonasz, że bez trudu wykonasz nawet skomplikowaną z pozoru figurkę! Pracę ułatwią Ci staranne instrukcje, rysunki i dołączone spisy potrzebnych elementów. Wskazówki te okażą się bardzo przydatne również podczas budowania innych skomplikowanych modeli - oczywiście również tych przedstawiających obiekty ze świata Minecrafta! [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz.79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla początkujących w 24 godziny / Greg Perry, Dean Miller ; przekład Tomasz Walczak. - Wydanie 4. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 448 stron : ilustracje ; 24 cm.
Warto nauczyć się programowania. Poza stworzeniem sobie możliwości znalezienia ciekawej i dobrze płatnej pracy czy pasjonującego hobby umiejętność programowania bywa niezwykle przydatna w rozwiązywaniu różnych problemów. Paleta języków programowania i narzędzi programistycznych jest niezwykle szeroka i praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie. Samouczek, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym dokładnie polega programowanie w korporacjach. Znajdziesz tutaj także wprowadzenie do kilku najpopularniejszych języków programowania, co pozwoli na ich porównanie i ułatwi wybór języka do dalszej nauki. Każdy z 24 rozdziałów zawiera materiał, który można opanować w ciągu godziny. Naukę ułatwiają instrukcje krok po kroku, quizy, ćwiczenia i praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8788 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład: Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - V, [1], 384, [2] strony : ilustracje, portrety ; 24 cm.
Początki techniki komputerowej obfitowały w zaskakujące szczegóły. Zagłębianie się w historię odkryć i wynalazków, dzięki którym obecnie możemy się cieszyć wyrafinowaną technologią, jest świetną rozrywką, jednak cofnięcie się do korzeni świata komputerów niesie ze sobą wiele dodatkowych korzyści. Najważniejszą z nich jest łatwiejsze zrozumienie zasad działania komputerów i innych urządzeń związanych z procesorami. W końcu dziś nawet zwykły użytkownik powinien wiedzieć, jaka jest różnica między pamięcią operacyjną a masową, znać koncepcję plików i folderów czy mieć choćby podstawową wiedzę z zakresu grafiki komputerowej. Ta książka jest fascynującą i nieco sentymentalną opowieścią o tajemnym życiu toczącym się wewnątrz komputerów i innych inteligentnych urządzeń. Mówi też o historii poszczególnych wynalazków. Dzięki niej zrozumiesz, co w ciągu ostatnich dwustu lat doprowadziło ludzi, chcących po prostu sprawniej się porozumiewać, do wynalezienia różnych urządzeń. Przeczytasz również o rzeczywistych mechanizmach działania komputerów osobistych, multimediów cyfrowych i internetu. Nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy technicznej, aby zrozumieć, czym jest tranzystor, jak działają systemy operacyjne i czym się różnią bity od bajtów. Książka jest napisana w przystępny sposób, a jej lektura sprawi Ci ogromną przyjemność! [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-8946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grono entuzjastów sztucznej inteligencji stale rośnie. Jest już bowiem jasne, że stanowi ona dostępną metodę zmiany świata na lepsze. Pełnymi garściami ze zdobyczy AI czerpią naukowcy, analitycy danych, przedsiębiorcy i menedżerowie, a nawet politycy i ekonomiści. Jej możliwości wydają się dziś nieograniczone - aby je wykorzystać, wystarczy zdobyć gruntowną wiedzę i dobrze zrozumieć podstawy sztucznej inteligencji. Na pierwszy rzut oka nie są to trudne zadania. Choćby ze względu na dostęp do wielu artykułów, kursów czy książek o technologiach sztucznej inteligencji. Jednak w tym nadmiarze materiałów bardzo trudno dokonać właściwego dla siebie wyboru. To kompletny, zwięzły przewodnik po świecie sztucznej inteligencji. Znalazły się tu przejrzyście wyłożone podstawy i bardziej zaawansowane zagadnienia. Wyjaśniono, jak najlepiej zabrać się do tworzenia systemów AI wykorzystujących uczenie ze wzmacnianiem oraz głębokie uczenie. Krok po kroku pokazano, jak zrealizować pięć praktycznych projektów. To książka skierowana zarówno do studentów, jak i naukowców, menedżerów czy przedsiębiorców - dowiedzą się z niej, jak zbudować inteligentne oprogramowanie przy użyciu najlepszych i najprostszych narzędzi do programowania AI. Co ważne, aby w pełni z niej skorzystać, nie trzeba posiadać umiejętności programowania. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M-9010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. [zielonasowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. [zielonasowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz. 793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej