Powieść graficzna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci
(1)
Autor
Brown Box
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Gry komputerowe
(1)
Informatyka
(1)
Pażytnow, Aleksiej (1956- )
(1)
Prawo autorskie
(1)
Programy komputerowe
(1)
Temat: czas
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Wiersze
(4241)
Powieść obyczajowa
(3142)
Opowiadania i nowele
(2972)
Powieść
(2728)
Powieść polska
(1838)
Powieść graficzna
(-)
Literatura dziecięca polska
(1553)
Audiobooki
(1298)
Powieść amerykańska
(1268)
Wydawnictwa popularne
(939)
Kryminał
(901)
Film fabularny
(899)
Powieść młodzieżowa polska
(844)
Bajki i baśnie
(681)
Opracowanie
(670)
Dokumenty audiowizualne
(645)
Thriller
(620)
Praca zbiorowa
(599)
Publikacja bogato ilustrowana
(597)
Poezja dziecięca polska
(555)
Powieść przygodowa
(551)
Powieść historyczna
(541)
Film amerykański
(519)
Opowiadanie dziecięce polskie
(512)
Powieść angielska
(507)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(504)
Książka-zabawka
(489)
Dramat filmowy
(458)
Książki dla małych dzieci
(423)
Fantasy
(414)
Film animowany
(404)
Powieść dziecięca polska
(404)
Poezja polska
(391)
Literatura dziecięca amerykańska
(379)
Poradnik
(377)
Fantastyka
(367)
Wydawnictwa dla dzieci
(356)
Biografia
(350)
Pamiętniki polskie
(348)
Fraszki
(321)
Powieść młodzieżowa angielska
(314)
Biografie
(283)
Literatura dziecięca angielska
(282)
Pamiętniki i wspomnienia
(279)
Film familijny
(269)
Film przygodowy
(263)
Opowiadanie polskie
(261)
Literatura polska
(245)
Saga rodzinna
(245)
Podręcznik akademicki
(228)
Podręcznik
(226)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(222)
Adaptacja filmowa
(220)
Powieść dziecięca angielska
(219)
Komedia
(216)
Bajka i baśń polska
(212)
Komiks
(205)
Przypowieść
(200)
Powieść francuska
(187)
Pieśń
(181)
Antologie
(179)
Powieść rosyjska
(177)
Powieść psychologiczna
(175)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(174)
Romans historyczny
(164)
Film akcji
(163)
Książka obrazkowa
(161)
Powieść biograficzna
(160)
Powieść niemiecka
(160)
Antologia
(158)
Dramat polski
(155)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Reportaż
(154)
Przewodnik turystyczny
(152)
Film dla dzieci i młodzieży
(151)
Literatura dziecięca francuska
(151)
Monografia
(136)
Powieść dziecięca amerykańska
(123)
Film dokumentalny
(118)
Film biograficzny
(117)
Encyklopedia
(115)
Autograf
(114)
Film obyczajowy
(111)
Publikacje dla dzieci
(110)
Komedia filmowa
(106)
Publicystyka polska
(106)
Komiksy
(104)
Film grozy
(103)
Satyra polska
(103)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(101)
Powieść norweska
(99)
Gry planszowe
(97)
Film sensacyjny
(96)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(96)
Roczniki
(94)
Materiały pomocnicze dla szkół
(92)
Poradniki
(92)
Literatura dziecięca niemiecka
(91)
Gry i zabawy umysłowe
(88)
Legendy i podania polskie
(88)
Relacja z podróży
(88)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2019. - 253, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega - najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry - pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży - ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej