Wiszumirska Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Wiszumirska Karolina
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bednarczyk Karolina
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Zarawska Patrycja
(168)
Drewnowski Jacek (1974- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Steel Danielle (1947- )
(147)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Prus Bolesław
(138)
Roberts Nora (1950- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(128)
Lange Antoni
(126)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(117)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(94)
Ochab Janusz (1971- )
(92)
Gawryluk Barbara (1957- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Kozub Monika
(89)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(88)
Astley Neville
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Popławska Anna (1980- )
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Baker Mark (1959- )
(85)
Clark Brenda
(85)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(85)
Mazan Maciejka
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Christie Agatha (1890-1976)
(84)
Głowińska Anita
(84)
Polkowski Andrzej
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Markiewicz Henryk
(83)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(83)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(82)
Fabisińska Liliana (1971- )
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(81)
Mortka Marcin (1976- )
(81)
Dąbrowska Maria
(80)
Naczyńska Zuzanna
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Zadrożny Paweł
(79)
Beaumont Émilie (1948- )
(78)
Bilecki Tomasz
(78)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(77)
Disney
(76)
May Karol
(76)
Supeł Barbara
(76)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Marlier Marcel (1930-2011)
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym rynku. Ponadto omówiono teoretyczne ujęcie procesu rozwoju i komercjalizacji innowacji opakowaniowych. W rozdziale drugim szczegółowo zaprezentowano innowacje materiałowe w segmencie opakowań ze szczególnym naciskiem na rozwiązania, które są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym, filozofią zrównoważonego rozwoju oraz zasadami ekoprojektowania opakowań. Rozdział trzeci zawiera szeroką charakterystykę innowacji konstrukcyjnych i technologicznych. Kolejny poświęcono najbardziej powszechnej kategorii innowacji opakowaniowych, tj. innowacjom marketingowym. Omówiono w nim aktualne rozwiązania w zakresie formy konstrukcyjnej opakowań, grafiki, kolorystyki oraz logotypu marki. Ponadto zaprezentowano przesłanki wdrażania tych rozwiązań, kierunki ich rozwoju, a także podano przykłady skutecznych działań z zakresu wdrażania innowacji marketingowych w segmencie dóbr konsumpcyjnych, głównie na rynku polskim. W rozdziale piątym przybliżono zagadnienia związane z projektowaniem innowacyjnych opakowań w odniesieniu do rynkowych, prawnych, technologicznych, ekonomicznych i ekologicznych aspektów tego procesu. Rozdział szósty monografii powstał we współpracy z firmami z branży opakowaniowej, naukowcami oraz projektantami. Zawarto w nim opis czterech unikatowych projektów, ukazujący proces projektowania z różnych perspektyw, a także poruszono aspekty związane z fazą poszukiwania rozwiązań, testowania i prototypowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki. Kod PIN można otrzymać też e-mailem po wysłaniu prośby na adres czytelnia@biblioteka-przeworsk.pl (podając w mailu numer swojej karty bibliotecznej).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej