Kacała Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Kacała Joanna
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(234)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bednarczyk Karolina
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(171)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Zarawska Patrycja
(168)
Drewnowski Jacek (1974- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Steel Danielle (1947- )
(147)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(138)
Prus Bolesław
(138)
Roberts Nora (1950- )
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(129)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(128)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(128)
Lange Antoni
(126)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(117)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Prus Bolesław (1847-1912)
(109)
Liebert Jerzy
(105)
Shakespeare William (1564-1616)
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(94)
Ochab Janusz (1971- )
(92)
Gawryluk Barbara (1957- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Kozub Monika
(89)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(88)
Astley Neville
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Popławska Anna (1980- )
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Baker Mark (1959- )
(85)
Clark Brenda
(85)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(85)
Mazan Maciejka
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Christie Agatha (1890-1976)
(84)
Głowińska Anita
(84)
Polkowski Andrzej
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Markiewicz Henryk
(83)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(83)
Fabisińska Liliana (1971- )
(82)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(81)
Mortka Marcin (1976- )
(81)
Dąbrowska Maria
(80)
Naczyńska Zuzanna
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Zadrożny Paweł
(79)
Beaumont Émilie (1948- )
(78)
Bilecki Tomasz
(78)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Krella-Moch Aneta (1969- )
(77)
Disney
(76)
May Karol
(76)
Supeł Barbara
(76)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Marlier Marcel (1930-2011)
(75)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Zainteresowanie naukowców, badaczy i przedsiębiorców procesem doskonalenia organizacji oraz wdrażania zmian organizacyjnych w firmach skłoniło nas do zastanowienia się nad znalezieniem wspólnego dla wszystkich forum wymiany myśli, pomysłów, koncepcji. Wieloletnie doświadczenie w wydawaniu Prac Naukowych pt. Zmiana warunkiem sukcesu, jak również analiza potrzeb i zainteresowań czytelników ze świata zarówno nauki, jak i biznesu były podstawą do stworzenia nowego zeszytu – „Management Forum”, wydawanego w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Mamy nadzieję, że stanie się on platformą wymiany wyników badań oraz wynikających stąd rozważań, dyskusji i polemik w obszarze nauk o zarządzaniu. Pierwszy numer poświęcono tematyce koncepcji doskonałości i doskonalenia organizacji. Jest ona rozumiana nie tyle jako możliwy do osiągnięcia stan idealny, ale jako droga, którą w swej strategii rozwoju i zmian może obrać przedsiębiorstwo. W pierwszej części autorzy podjęli próbę zdefiniowania pojęcia doskonałości w zarządzaniu organizacją. Na poziomie strategicznym organizacji doskonałość została przedstawiona nie tylko jako stan stabilny organizacji, ale przede wszystkim jako proces dynamiczny, do którego należy dążyć, uwzględniając dynamikę otoczenia, przesuwającą perspektywę doskonałości poza horyzont możliwości jej stabilizacji. W podejściu operacyjnym liczby, dane i fakty są podstawą do definiowania celów procesów doskonalących oraz ich pomiaru. Autor stawia tezę, iż metodyczne, ustrukturyzowane podejście do doskonalenia organizacji daje przewagę w stosunku do działań nieustrukturyzowanych, sytuacyjnie lub intuicyjnie krytycznych, wynikających z konieczności podjęcia działań doskonalących w określonym obszarze organizacji. Definiowanie doskonałości na poziomie projektowym stawia przed organizacjami pytanie, czy odpowiednio wysoki poziom doskonałości w zarządzaniu projektami bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom jakości obsługi klienta i oferowanych mu produktów. W drugiej części autorzy opisują problem doskonalenia organizacji w kontekście zjawisk kulturowych i procesów psychologicznych w przełamywaniu barier poznawczych i emocjonalnych wśród pracowników. W artykule przyjęto założenie, iż doskonałość organizacji wymaga uznania umowności pojęcia „doskonałość”. W przeciwnym wypadku próby realizacji jakiegokolwiek modelu doskonałości będą rodzić napięcia i powodować trudności w codziennym funkcjonowaniu każdej organizacji. Powinni być tego świadomi przede wszystkim przedstawiciele kadry kierowniczej. Im częściej założenie o doskonałości traktują dosłownie, tym więcej trudności pojawia się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Autor kolejnego artykułu zwraca uwagę na to, jak zachowania obywatelskie przejawiane przez pracowników wpływają na powodzenie procesu ciągłego doskonalenia oraz osiągnięcie przez przedsiębiorstwo oczekiwanego poziomu doskonałości. W ostatnim artykule zaprezentowano mierniki efektywności podnoszenia kompetencji pracowników, dokonano ich krytycznej oceny, jak również zaproponowano ranking najlepszych mierników. Na koniec przedstawiono badania dotyczące stosowania tych mierników przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki. Kod PIN można otrzymać też e-mailem po wysłaniu prośby na adres czytelnia@biblioteka-przeworsk.pl (podając w mailu numer swojej karty bibliotecznej).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej